ارائه خدمات اینترنتی به روستاهای بالای 30 خانوار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای فاقد اینترنت که بالای 30 خانوار جمعیت دارند تا پایان امسال از خدمات اینترنتی بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 08 October 2015
محمود واعظی در نشست شورای اداری شهرستان تربت‌جام اظهار کرد: کمبودهایی از نظر ارتباطی در شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد و باخرز وجود دارد که در کوتاهترین زمان ممکن این مشکلات و کمبودها برطرف می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه یکی از برنامه‌های وزارتخانه پوشش سراسری اینترنت در روستاهاست، گفت: تا پایان امسال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روستاهای فاقد اینترنت که بالای 30 خانوار جمعیت دارند از خدمات اینترنتی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین روستاهای بالای 15 خانوار جمعیت نیز تا پایان سال 95 از خدمات اینترنتی برخوردار می‌شوند.

واعظی تاکید کرد: برای بهبود در روند اجرای این پروژه‌ها بخش خصوصی می‌تواند کمک فراوانی به دولت کند تا هر چه سریعتر شاهد گستردگی ارتباطات و خدمات در سراسر کشور باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس نیز اظهار کرد: دولت می‌خواهد انتخابات مجلس با امکانات و تجهیزات بالا برگزار شود و این وزارتخانه نیز در این راستا تمام تلاش خود را خواهد کرد.

علی رستمی، فرماندار تربت جام نیز در ادامه اظهار کرد: در تربت‌جام 51 روستا با مشکلاتی در خدمات تلفن ثابت و پوشش اینترنت به ویژه از طریق خطوط تلفن همراه مواجه می‌شوند که این موضوع نیازمند رسیدگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار