یزد برای مواجهه با بیماری کرونا آماده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) برای مواجهه احتمالی با بیماری کرونا آمادگی های لازم را اندیشیده است .
کد خبر: ۱۰۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 06 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد علی طالبی در جلسه ویژه شورای سلامت و امنیت غذایی استان که به علت شیوع بیماری تنفسی ناشی از ویروس کرونا در عربستان و در راستای مراقبت و پیشگیری از بروز این بیماری در جمعیت استان به ویژه حجاج یزدی برگزار شد

افزود: مسئولان ارشد استان در شورای سلامت هر تصمیمی را برای حفظ سلامت مردم و جامعه خواهند گرفت.
وی همچنین جان باختن تعدادی از هم وطنان و 3 حاجی یزدی در حادثه غمبار منا را تسلیت گفت .
وی به نقش اصلی اداره کل آموزش وپرورش و صداوسیمای استان در توجیه و آموزش مردم برای راه های مقابله احتمالی با بیماری تنفسی ناشی از ویروس «کرونا» در جامعه تأکید.
طالبی تصریح کرد: در شهرستان ها نیز باید شورای بهداشت شهرستان به ریاست فرمانداران تشکیل و تصمیمات لازم برای حفظ سلامت مردم گرفته شود.
وی اظهار امیدواری کرد با مدیریت خوبی که در بخش سلامت، بهداشت و درمان در سطح استان و تعامل شایسته ای که بین دستگاه های اجرایی استان در حوزه سلامت با استانداری وجود دارد بتوان شرایط خوبی را در راستای مراقبت و پیشگیری از بروز این بیماری در سطح استان فراهم نمود.
در ابتدای این جلسه «محمدرضا میر جلیلی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی (ره) یزد، گزارشی از اقدامات این دانشگاه که تاکنون برای مراقبت و پیشگیری از بروز بیماری تنفسی ناشی از ویروس «کرونا» در استان انجام داده است را ارائه نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار