اعلام هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور به‌نام «هادی نوروزی»

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال گفت: هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران با نام هادی نوروزی کاپیتان بااخلاق و فقید پرسپولیس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 05 October 2015
به گزارش تابناک غلام‌رضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، ضمن تشکر از حضور پرشور جامعه ورزش کشور و مازندران به‌ویژه شهروندان بابلی در مراسم تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی، اظهار کرد: به‌دستور مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، دیدارهای این هفته لیگ برتر به نام هادی نوروزی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هادی نوروزی شخصیت بسیار بزرگی در فوتبال ملی داشت، تصریح کرد: در هشت بازی هفته هشتم در تمامی ورزشگاه‌های کشور با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برپا خواهد شد.
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور 23 و 24 مهر ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس در این هفته در غیاب کاپیتان ارزشمند خود هادی نوروزی از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان صبای قم است.
این مسئول با اشاره به اینکه هادی نوروزی تعصب خاصی به تیم محبوبش پرسپولیس داشته و به‌عنوان کاپیتان در تیمش احساس مسئولیت می‌کرد، ادامه داد: با توجه به مسئولیت که در سازمان لیگ دارم و هم‌زبان و همشهری مرحوم نوروزی بودم، چندین خاطره خوب و شیرین با مرحوم نوروزی داشتم و به‌طور حتم نام و یادش زنده است.
بهروان اضافه کرد: فوت مرحوم نوروزی خبر تکان‌دهنده‌ای برای ورزش کشور و جامعه فوتبال بود و امیدواریم ورزش کشور دیگر با چنین حادثه تلخ روبه‌رو نشود.
هادی نوروزی کاپیتان 30 ساله پرسپولیس که اهل روستای کپورچال بابل بود، بامداد پنج‌شنبه نهم مهر ماه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت؛ از مرحوم نوروزی دو فرزند به‌نام‌های هانی هشت‌ساله و هانا یک‎ساله به یادگار مانده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار