موجی از کشتی را در شیراز آغاز کرده ایم

مربی سازنده کشتی فرنگی شیراز گفت: احساس کردم با حضورم در شیراز می‌توانم کمک بیشتری به کشتی فرنگی کنم.
کد خبر: ۱۰۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ 30 September 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدعلی چمیانی درباره نپذیرفتن مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی و رد این درخواست گفت: در حال حاضر موجی را در شیراز آغاز کرده‌ایم که نمی‌خواهم قطع شود. حدود 200 کشتی‌گیر را در باشگاه آموزش می‌دهیم و اگر می‌خواستم به تیم ملی بیایم و یک سال آن‌ها را به حال خود رها می‌کردم شاید چیزی از آن‌ها باقی نمی‌ماند. زحمت زیادی برای این کار کشیده بودیم و برای به ثمر رساندن آن باید در شیراز می‌ماندم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در حال حاضر و در مقطع کنونی در باشگاه خودم در شیراز می‌توانم مثمرثمرتر باشم و بدون شک افرادی هستند که بتوانند به تیم ملی بهتر از من کمک کنند، اما شاید کسی نتواند کار من را در باشگاهم انجام دهد. به رخمت محمد بنا را راضی کردم تا اجازه دهد من به تیم ملی نیایم؛ در هر صورت هدف همه ما کمک و خدمت به کشتی فرنگی است.

مربی سازنده کشتی فرنگی تصریح کرد: محمد بنا لطف کرد و من را به عنوان مربی به تیم ملی دعوت کرد، اما با صحبت‌هایی که با او داشتم راضی شد که من در شیراز بمانم. خیلی اصرار داشت و به زحمت او را راضی کردم. امیدوارم در آینده بتوانم کمک بیشتری به تیم ملی کنم. وظیفه ما تحویل کشتی‌گیر به تیم ملی است و پس از آن زحمت کشی‌گیران به عهده مربیان ملی است ما هم دوباره باید تلاش کنیم تا کشی‌گیر تحویل تیم ملی دهیم.

چمیانی گفت: بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی به همه انگیزه و روحیه داد؛ اصل موضوع بازگشت بنا بود؛ حالا حضور و یا عدم حضور من موضوعی فرعی است. در روزهای آخر دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کار در باشگاه نداشتم و می‌خواستم قید آن‌را بزنم، اما با بازگشت بنا همه انگیزه پیدا کرده بودیم. حتی مردم جامعه از پیر و جوان بابت این موضوع به ما تبریک می‌گویند که نشان می‌دهد مردم به درستی خوب و بد را می‌توانند تشخیص دهند.

وی خاطر نشان کرد: شاید به صورت مقطعی عده‌ای این جایگاه را تصاحب کنند، اما توانایی‌های تمام افراد مشخص است. توانایی بعضی‌ها اداره یک باشگاه است و توانایی برخی هم اداره کشتی جهان است. به هر حال ما خوشحالیم که این اتفاق رخ داده و همه برای بزرگی و سربلندی کشتی فرنگی تلاش خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار