علیلو

باید مشخص شود درآمد حاصل از یارانه خودرو باید به قطعه ساز داده شود یا به خودروساز؟

به گزارش تابناک تبریز علی علیلو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس که رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی نیز است، در ادامه جلسه کمسیون صنایع با وزیر صنعت گفت: کارشناسان شرکت بنز به دلیل اعتقاد به قطعه سازان به کشور ما می آیند از این رو نباید قطعه سازان خود را ضعیف ببینند.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 30 September 2015
به گزارش تابناک تبریز علی علیلو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس که رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی نیز است، در جلسه کمسیون صنایع با وزیر صنعت گفت: کارشناسان شرکت بنز به دلیل اعتقاد به قطعه سازان به کشور ما می آیند از این رو نباید قطعه سازان خود را ضعیف ببینند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی همچنین تأکید کرد: از طرفی با مدیریت سیاسی نمی تواند صنعت قطعه سازی و خودروسازی را مدیریت کرد از طرفی باید مشخص شود درآمد حاصل از یارانه خودرو باید به قطعه ساز داده شود یا به خودروساز.

وی افزود: خودروسازی نمی تواند قطعه سازی را نجات دهد و قطعه سازی صنعتی است که در تمامی کشورها ساختار و هویت منحصر به خود را دارد.

علیلو همچنین صحبت از کمپین خریدن خودروی صفر ممنوع را به انحراف کشیدن قضیه بی کیفیتی خودرو دانست و گفت: رکود در صنعت خودروسازی از پیش از این بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار