مجتمع تفریحی و اتومبیل‌رانی درقائم شهر احداث می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر گفت: مجتمع تفریحی، جهانگردی و اتومبیل‌رانی در این شهرستان احداث می شود.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 29 September 2015
به گزارش تابناک مازندران ، محمدعلی صالح زاده پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی قائم‌شهر اظهار کرد: کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی کشور طرح پیشنهادی در خصوص احداث مجتمع جهانگردی، تفریحی و توریستی را به این شورا ارائه کرده است.
وی افزود: زمین موردنظر برای اجرای این طرح پیش‌بینی‌شده است و پس از بررسی و مطالعه در صورت تصویب به شکل مشترک با شهرداری، در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در خصوص برآورد هزینه و درآمد شش‌ماهه شورای شهر گفت: به‌منظور محاسبه هزینه‌ها و درآمدهای اعضای شورا در شش ماه گذشته، اقدامات لازم در حال انجام است.
وی با اشاره به جذب سرمایه‌گذار، تأکید کرد: اعضای شورا پیشنهاد‌ها و راهکارهای لازم جذب سرمایه‌گذار در شهر، را ارائه کنند.
صالح زاده با اشاره به اینکه قائم‌شهر دومین شهر پرتراکم کشور است، گفت: در کوچه‌های شش و هشت متری بررسی‌های لازم انجام گیرد تا بر اساس طرح تفضیلی، افزایش طبقات ساختمانی مشکل‌ساز نشود.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، تصریح کرد: شهرداری قبل از تعیین رأی کمیسیون ماده پنج در خصوص تخلف افزایش طبقات در کوچه‌های باریک،  حق دریافت پولی از مالک را ندارد.
وی با اشاره به مشکلات ترافیکی شهرستان، بیان کرد: برطرف کردن چالش‌های موجود در خصوص اجرای رینگ داخلی، کمک بزرگی به رفع معضل ترافیک خواهد بود.
صالح زاده از درآمد ۲۲ میلیارد تومانی شهرداری در پنج ماهه گذشته خبر داد و گفت: باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درآمد شهرداری قائم‌شهر در مدت پنج‌ماهه به ۵۰ میلیارد تومان می‌رسید که امیدواریم مشکلات موجود برطرف شود و درآمد این سازمان بر اساس برنامه بودجه افزایش پیدا کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار