تمام پل‌های عابر پیاده همدان مکانیزه می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان گفت: سال آینده تمام پل ‎های عابر پیاده شهر همدان مکانیزه می ‎شوند و در این راستا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری همدان پیش ‎بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 04 March 2015

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان گفت: سال آینده تمام پل های عابر پیاده شهر همدان مکانیزه می شوند و در این راستا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری همدان پیش بینی شده است.

به گزارش تسنیم؛ عباس صوفی گفت: ساخت پل‌ های عابر پیاده برای افزایش ایمنی و تأمین سلامت عابران پیاده است که در معابر عریض که تردد از خیابان ها حادثه خیر و منجر به تصادفات می شود، عملیاتی شده است که متأسفانه مردم از این سازه‌ ها کمتر استفاده می کنند.

وی توجه به ارتقای فرهنگ ترافیکی و فرهنگ سازی در استفاده مردم از پل‌ های عابر پیاده را امری قابل توجه دانست و افزود: به منظور بهره مندی بیشتر و تأمین رفاه حال شهروندان مکانیزه شدن پل های عابر پیاده شهر در دستور کار شهرداری همدان قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان تصریح کرد: اکنون ۲۰ پل عابر پیاده در نقاط مختلف شهر همدان وجود دارد که تنها هفت مورد از این سازه‌‏ها مجهز به پله برقی مکانیزه شدهاند.

وی گفت: برای خرید ۱۸ دستگاه پله برقی و ۱۴ دستگاه آسانسور برای پل‌ های عابر پیاده همدان با پیمانکار مربوطه قرارداد منعقد شده است که به زودی عملیاتی می ‌شود.

صوفی تأکید کرد: سال آینده تمام پل های عابر پیاده شهر همدان مکانیزه می شوند و در این راستا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در بودجه شهرداری همدان به منظور نصب آسانسور و پله برقی برای این پل ها پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اصلاح مهندسی و ترافیکی معابر شهر همدان بیان کرد: ۲۰ نقطه حادثه خیز در شهر همدان که عمده ترین تصادفات جرحی و فوتی در آن نقاط رخ می داد، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی شناسایی شده است که ۱۸ مورد از این نقاط با اصلاح مهندسی ایمن شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین به منظور رفع معضل ترافیک و گره‏‌های ترافیکی در میا دین و تقاطع های پر تردد شهر ساخت تقاطع های غیر همسطح مورد توجه قرار گرفته است به طوری که با احداث پل های رو گذر در چهارراه خواجه رشید و چهارراه تختی شاهد ترافیک روانی هستیم

وی ابراز کرد: با عنایت شورای شهر همدان سال آینده در مباحث ترافیکی شهر همدان و اجرای پروژههای تأثیرگذار افزایش بودجه قابل توجهی برای شهرداری همدان پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار