تیم برق جدید فارس آغاز به کار کرد

به دنبال ثبت موسسه فرهنگی ورزشی برق جدید فارس طی آیینی از پیراهن تیم فوتبال این باشگاه رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 28 September 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: این آیین که شامگاه یکشنبه با حضور پیشکسوتان برق ،مدیر کل ورزش و جوانان فارس، فرماندار و تنی چند از مسوولان محلی در شیراز برگزارشد این باشگاه رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

مالک این باشگاه در این نشست گفت: در حالی که این استان هم از نظر منابع اقتصادی و هم از نظر منابع انسانی جزو استان های مطرح کشور است اما سال هاست که جای خالی حداقل یک تیم که در گذشته درلیگ برتر فوتبال ایران دو تیم داشته، خالی است.

محمد علی تابع بردبار افزود: این امر در حالی است که استان هایی همچون خوزستان، خراسان ،آذربایجان و اصفهان چند تیم در لیگ برتر فوتبال کشور دارند اما نامی از تیم های ریشه دار کشور همچون برق و فجر فارس در لیگ برتر دیده نمی شود.

وی افزود: آمده ایم تا دین خود را نسبت به فوتبال فارس ادا کنیم و در این راه از همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس و اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز،هیات فوتبال، فرمانداری شیراز و دیگرمسوولان استانی تقدیر می کنیم و دست تمام دلسوزان فوتبال فارس را به گرمی می فشاریم چرا که بدون همکاری آنها نمی توان کاری را پیش برد.

بردبار به ساخت اختصاصی ورزشگاه این باشگاه اشاره کرد و گفت: با همکاری علاقه مندان به
ورزش یک ورزشگاه با ظرفیت بیش از پنج هزار تماشاگر را طی دو سال به بهره برداری خواهیم رساند.

وی بیان کرد: هدف اصلی ما در برنامه کوتاه مدت حضور در لیگ برتر فوتبال کشور است و باید کاری کنیم تا دوباره فوتبال این استان در جام باشگاه های آسیا نیز نماینده داشته باشد.

تابع بردبار اظهار کرد : این باشگاه همچنین نمایندگی شرکت تولیدی البسه جیوا ایتالیا در ایران را به عهده گرفته است که این امر نیز می تواند به فوتبال کشور خدمات بیشتری ارایه دهد .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم در این آیین گفت: وظیفه داریم از بخش خصوصی که در ورزش سرمایه گذاری می کند حمایت کنیم.

حیدرعلی کامیاب افزود: خوشحالیم که درهفته دفاع مقدس یک جانبازجنگ تحمیلی باشگاهی را در استان فارس راه اندازی کرده است که برنامه بسیار خوبی برای حضوردر لیگ برتر کشور دارد.

وی اضافه کرد: باید کاری کنیم تا بخش خصوصی برای حضور در ورزش دلسرد نشود و برای این که این سرمایه گذار احساس تنهایی نکند همه گونه حمایت خواهیم کرد .

کامیاب بیان کرد: این باشگاه جدید باید در زمینه تهیه زیرساخت های ورزشی ازجمله ساخت ورزشگاه اقدام کند وما نیز باید شرایط را طوری فراهم کنیم تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: جای فوتبال این استان در سطح اول فوتبال کشور که روزگاری دو نماینده داشت خالی است و باید به سرعت فوتبال فارس را به جایگاه واقعی خود که ریشه در فوتبال کشور دارد، باز گردانیم.

فرماندار شیراز هم گفت: باید شرایط حضور چند تیم لیگ برتری از فارس با حمایت از بخش خصوصی فراهم کنیم .

حیدرعالیشوندی اظهارکرد: عدم استقبال تماشاگران فارسی از فوتبال به دلیل نداشتن تیم لیگ برتری است و باید شرایطی فراهم کنیم تا تماشاگران که سرمایه واقعی ورزش هستند دوباره با ورزشگاه ها آشتی کنند.

وی افزود : در خدمت کسانی که بخواهند درورزش سرمایه گذاری کنند هستیم و باید به دور ازهر گونه تنش و حاشیه فوتبال فارس را به سر منزل مقصود برسانیم.

عالیشوندی بیان کرد: تیم برق جدید فارس می تواند خواسته به حق تماشاگران را فراهم کند و این امر نیز با همدلی بدست می آیدونباید اجازه دهیم بخش خصوصی از حضور در ورزش پشیمان شود .

در پایان این آیین پیراهن بازیکنان تیم برق جدید فارس به آنها اهدا شد.
تیم فوتبال برق جدید فارس در فصل جاری فوتبال کشور در دسته دوم حضور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار