آغازثبت‌نام نشست تحقیقاتی فروم همدان

دبیر علمی فروم و کنفرانس بین‌المللی رشد و توسعه شهری از آغاز ثبت‌نام نشست ارائه تحقیقاتی فروم همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 30 September 2015
دبیر علمی فروم و کنفرانس بین‌المللی رشد و توسعه شهری از آغاز ثبت‌نام نشست ارائه تحقیقاتی فروم همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سعید علی‌تاجر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت نشست ارائه دستاوردهای تحقیقاتی فروم همدان و کارگاه تخصصی توسط اساتید بین‌المللی در همدان اظهار کرد: این نشست در هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست هشتم مهر ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود، گفت: محققان، کارشناسان و دانشجویان معماری و شهرسازی می‌توانند در این نشست حضور داشته باشند.

دبیر علمی فروم و کنفرانس بین‌المللی رشد و توسعه شهری از اعطایگواهی معتبر بین‌المللی به شرکت‌کنندگان در این نشست خبر داد و تصریح کرد: مبلغ در نظر گرفته شده برای دانشجویان 60 هزار تومان، اعضای نظام مهندسی 80 هزار تومان و اعضای آزاد 100 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه شماره حساب 710118427107 بانک مسکن، برای واریز وجه ثبت‌‌نام اعلام شده است، گفت: ایمیل Hamedanforum@yahoo.com برای ارسال فیش بانکی، کارت عضویت (دانشجویی و نظام مهندسی) و شماره تماس ثبت‌نام‌شونده در اختیار علاقمندان و متقاضیان قرار می‌گیرد.

علی‎تاجر اضافه کرد: ظرفیت پذیرش برای این نشست محدود بوده و متقاضیان تا تاریخ هفت مهر ماه امسال مهلت دارند تا فرآیند ثبت‌‌نام خود را تکمیل کنند.

هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا تا هشتم مهرماه در استان همدان به میزبانی دانشگاه بوعلی و شهرداری همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار