قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین:

روزبه قبل از استانداری قزوین اعتدال خود را اثبات کرده بود/ جلسه با احزاب قزوین در خصوص مشکلات شهر راهکار مدیریتی درست روزبه است

قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به برگزاری جلسات استاندار قزوین با احزاب سیاسی شهر بیان کرد: استاندار قزوین برای اولین بار در خصوص رفع مشکلات شهر از احزاب سیاسی قزوین کمک گرفت و با برگزاری این جلسات راهکارهای احزاب قزوین را در مدیریت خود به کار بست
کد خبر: ۱۰۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 26 September 2015
به گزارش تابناک از قزوین، صفت الله صالحی در گفت وگو با تابناک از قزوین با اشاره به این که اصولگرایان هیچ ارتباط جناحی خاصی با استاندار ندارند گفت: این که اصولگرایان موافق عملکرد روزبه هستند به دلیل گرایش سیاسی نیست و اعتدال خاص روزبه عامل این موافقت است چرا که وی در مدت فعالیت خود توانسته همکاری و همراهی خوبی با همه جناح ها در شهر داشته باشد.
وی تاکید کرد: روزبه از ابتدا فردی معتدل بوده است و قبل از استانداری قزوین زمانی که به عنوان فرماندار قزوین فعالیت می کرد نیز این اعتدال خود را اثبات کرده بود.
قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی احزاب سیاسی قزوین در قزوین خاطر نشان کرد: ممکن است عده ای این جلسات را بدون خروجی بدانند اما همین که استاندار شهر از حضور احزاب و نخبگان استان قزوین در اداره شهر کمک میگیرد بسیار پسندیده است.
صالحی در خصوص این جلسات افزود: در این جلسات مشکلات و مسایل استان مطرح و استاندار قزوین راهکارهای حل مشکلات را از احزاب سیاسی قزوین خواستار شد.
وی ابراز کرد: اصلاح طلبان سعی در پیش بینی انتخاب دارند در حالی که به نظر ما تعیین کننده نهایی انتخابات خود مردم هستند.
قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین گفت: بعیدبه نظر می رسد که ترکیب نمایندگان در مجلس تغییر چشم گیری داشته باشد چرا که مردم هنوز به اصولگرایان امیدوار ترند و نگاه خوبی به اصولگرایان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار