ترافیک سنگین در شریان ای اصلی البرز

کد خبر: ۱۰۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 26 September 2015
رییس پلیس راه استان البرز اعلام کرد که هم اکنون شریان ها و محورهای اصلی منتهی به تهران به ویژه راه های استان البرز با حجم بالای خودرو و ترافیک سنگین مواجه است.

سرهنگ رضا اکبری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: با توجه به پایان آخرین روزهای تعطیلات و تصمیم هموطنان برای بازگشت به شهرهای خود، هم اکنون جاده های منتهی به پایتخت علاوه بر جاده چالوس، آزادراه قزوین - کرج - تهران، بزرگراه های ساوه - تهران و قم - تهران با ترافیک سنگین مواجه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جاده کرج - چالوس نیز که از ساعت 14 روز جمعه از شمال به سمت کرج یک طرفه شده است، با حجم بالای خودروها و ترافیک سنگین مواجه است.

رییس پلیس راه استان البرز افزود: در آزادراه تهران - کرج - قزوین در مسیر شمال به جنوب نیز از پل حصارک تا پل کلاک ترافیک سنگین است و تردد خودروها با کندی و در برخی نقاط با توقف مواجه است.

سرهنگ اکبری در ادامه تصریح کرد: جاده کرج - چالوس تا ساعت 2 بامداد روز شنبه در مسیر شمال به جنوب یک طرفه خواهد بود تا بار ترافیکی بازگشت هموطنان از سوی شمال کشور از این محور تخلیه شود.

رییس پلیس راه استان البرز از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث با رعایت سرعت مناسب حرکت کنند.

استان البرز دارای یکهزارو500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار