معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان:

مناطق تاریخی استان میزبان گردشگران

بازدیدکنندگان اماکن تاریخی گیلان از تاریخ 25 اسفند جاری تا 20 فروردین سال 94 زیرپوشش بیمه قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰ 03 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،حمیدرضا آذرپور پیش از ظهر امروز در جمع مدیران گردشگری این شهرستان با اشاره به اینکه تمهدیات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی استان فراهم شده است، اظهار کرد: گیلان به دلیل برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مقصد اصلی گردشگران است.

وی با بیان اینکه اماکن تاریخی گیلان را مورد علاقه بازدیدکنندگان و گردشگران دانست و تصریح کرد: بازدیدکنندگان اماکن تاریخی گیلان از تاریخ 25 اسفند جاری تا 20 فروردین سال 94 زیرپوشش بیمه قرار می‌گیرند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان معرفی مناطق گردشگری گیلان به مهمانان نوروزی را از جمله برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و افزایش حجم ورود مسافر به استان تمهیدات لازم در این راستا تدارک دیده شده است.

مدیر پایگاه منظر تاریخی‌ـ‌فرهنگی قلعه‌رودخان فومن نیز در نشست مذکور با اشاره به ضرورت پاک‌سازی مناطق گردشگری مطرح کرد: در این راستا محدوده درجه یک قلعه رودخان توسط مردم محلی و نیروهای پایگاه قلعه‌رودخان از وجود زباله پاک‌سازی شد.

شهرام رامین، منطقه تاریخی قلعه‌رودخان را هدف مهم گردشگران دانست و تصریح کرد: قلعه‌رودخان با سابقه تاریخی و جذاب هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ محیطی قلعه‌رودخان و پاک‌سازی مداوم این منطقه از زباله، خاطرنشان کرد: پاک‌سازی مداوم منطقه گردشگری قلعه‌رودخان موجب افزایش تعداد مسافران و گردشگران می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار