۱۲ میلیارد ریال کلاهبرداری از دامداران با ارائه چک های بلا محل

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر كه با ارائه چک های بی محل از دامداران فراهاني كلاهبرداري کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 17 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردارحسن مفخمی شهرستانی افزود: متهمان به ۶ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال اعتراف کردند.
وی یادآورشد: در روزهای اخیر با اعلام چندین مورد گزارش کلاهبرداری از دامداران در شهرستان فراهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که ۲ نفر تحت عنوان خریدار احشام به دامداران روستاهای شهرستان فراهان مراجعه کرده و در قبال خرید احشام به آنان چک ارائه کرده اند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: پس از مدتی که دامداران برای نقد کردن سندهای مالی خود اقدام می کنند، متوجه بی محل بودن چک ها می شوند.
وي ادامه داد: در فرآیند رسیدگی به این پرونده، مشخص شد متهمان اهل و ساکن یکی از استان های همجوار می باشند که با هماهنگی قضائی افراد مورد نظر در استان قم شناسايي و در شهرستان فراهان دستگیر شدند.
رئیس پلیس استان مرکزی اظهار داشت: کلاهبرداران مذکور در تحقیقات کارآگاهان به بزه های انتسابی و۶ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۲میلیارد ریال از شهروندان در شهرستان فراهان و استان های اطراف اعتراف کردند.
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند، افزود: با توجه به احتمال مشارکت دیگر افراد در این کلاهبرداری، تحقیقات میدانی این پرونده همچنان ادامه دارد و شهروندانی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده است، می توانند برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی اين شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار