ناوگان مسافربری البرز برای انتقال زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که ناوگان اتوبوس های مسافربری استان برای انتقال زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.
کد خبر: ۹۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 28 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی زندی فر گفت: البرز مانند سایر استان ها  برای انتقال زائران از مرز زمینی مهران در آماده باش به سر می برد.

وی اظهارداشت: براساس پیش بینی ها حدود۲۰۰ هزار نفر از مرز زمینی وارد کشور خواهند شد که می بایست از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس جابه جا شوند.

این مسوول بااشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته اتوبوس های مسافربری از البرز برای بازگشت زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شده اند، افزود: هماهنگی های لازم در استان برای انتقال مسافران انجام شده و اتوبوس های اعزامی  تا انتقال آخرین زائر از مرز مهران به البرز فعال هستند.

زندی فر خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود که انتقال زائران تا دهم مهر ماه جاری ادامه داشته باشد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهارداشت: برای انتقال زائران از مرز مهران به البرز هیچ محدودیتی وجود ندارد و بر اساس تعرفه های مشخص شده زائران از پایانه شهید سلیمانی مهران به استان البرز انتقال داده می شوند.

زندی فر گفت: برای جابه جایی مسافران هر استان سهمیه تعیین شده که البرز ۱۰ درصد بیشتر از سهمیه خدمات رسانی می کند.

وی گفت: اتوبوس های اعزام شده از البرز تنها برای بازگشت زائران اربعین حسینی به این استان تامین شده و در مسیر رفت نیز به هیچ عنوان مسافری را به مقصد مهران جا به جا نخواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار