نمایندگان استان قم راهی لیگ برتر امید شدند

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از اعزام تیم‌های لیگ برتر فوتسال استان قم به مسابقات امید کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 09 May 2018

به گزارش تابناک قم،رضا بمانی اظهار داشت: بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال کشور، لیگ برتر فوتسال در رده سنی امید کشور از روز هجدهم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و استان قم در این دوره دو نماینده را شاهد خواهد بود.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: تیم‌های انصار آرش قم و آپکوپارس دو نماینده قم در این دوره از مسابقات خواهند بود که دو تیم صبح امروز راهی مسابقات شدند، با توجه به تمرینات و یارگیری بسیار خوبی که تیم‌ها داشته‌اند انتظار داریم به مرحله بعدی صعود کنند.

وی گفت: در فصل گذشته انصار و آپکوس که با نام‌های دیگری راهی مسابقات بودند توانستند عنوان‌های دوم و سوم کشور را به دست آورند و امیدواریم در سال جاری در فینال این دو تیم با یکدیگر روبه‌رو شده تا عنوان‌های اول و دوم از آن قم شود.

بمانی درباره هم‌گروهی تیم‌ها، بیان کرد: تیم آپکوپارس قم در گروه نخست بازی‌های با تیم‌های موعود مشهد، پرسپولیس خوزستان، پدیده اصفهان، شهرداری رشت و شهروند ساری در شهرستان رشت استان گیلان روبه خواهد شد و تیم انصار آرش قم ملی حفاری ایران، مقاومت تهران، گیتی پسند اصفهان و فرش آرا مشهد در اصفهان به مصاف رقیبان خواهد رفت.

وی عنوان کرد: دور رفت لیگ برتر امیدهای کشور در روز بیست و سوم اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد و تاکنون میزبان مرحله برگشت این مسابقات مشخص نشده است البته با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود تیم‌های استان در جمع سه تیم بالای جدول قرار بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار