تابناک: نخستین رویداد کارآفرینی هم نت، 31 تیر تا هفتم مرداد امسال با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد نخبگان استان اصفهان و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲ 07 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان، در رویداد هم نت، صنعتگران، سرمایه گذاران و صاحبان فناوری درباره مسائل و معضلاتشان به امید پیدا کردن راه حل گفت و گو می کنند.

شرکت کنندگان در هشت روز کار تیمی یک چالش واقعی را تجربه کرده و در صورت پیدا شدن راه حل ها کسب و کارهای جدیدی در آینده با حضور آنها شکل می گیرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در این باره گفت: این رویداد در سه مرحله برگزار می شود و برگزیدگان مرحله اول فرصت ورود به مراحل دوم و سوم را خواهند داشت.

دکتر شقایق حق جوی جوانمرد افزود: مرحله اول این رویداد با هدف ایجاد فضایی برای درک صحیح از ساز و کارهای اقتصادی و نیروهای حاکم بر اقتصاد، تقویت شم اقتصادی شرکت کنندگان و آشنایی با فرآیند نوآوری و کارآفرینی به صورت هدفمند و اصولی طراحی شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان تصریح کرد: از آنجا که تبدیل یک ایده به محصول به طیف گسترده ای از قابلیت ها یا یک جعبه ابزار قوی از مهارتهای مختلف نیاز دارد در مرحله اول، شرکت کنندگان در کارگاههای آموزشی، مفاهیم و اصول تئوریک و ابزارهای لازم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را فرا خواهند گرفت.

وی افزود: شرکت کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از حرفه ای های صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد.

حق جوی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در پایان دوره، نگاه منسجمی به نوآوری و فرآیند خلق ایده دارند و مسیر لازم برای تبدیل ایده به یک مدل و طرح کسب و کار را به درستی طی می کنند.

بنیاد نخبگان استان اصفهان، در سال 1388 افتتاح شد و اکنون حدود یکهزار و 200 نخبه را زیر پوشش دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار