دستگاههای اجرایی برتر استان شناخته شدند
جشنواره شهید رجایی و آیین تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر استان شنبه 11 شهریور در محل سالن همایش اداره کل استاندارد برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 02 September 2017
استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و با هنر الگوی ما در ادارات هستند ، خبر داد از سال آینده جشنواره ای تحت عنوان شهید باکری جهت تقدیر از خالقان امنیت استان برگزار می شود.
 
جبارزاده ابراز داشت: جانشین پروی نکته مهمی است که در ادارات مغفول مانده است، مدیر خوب مدیری است که بتواند چند نفر جانشین مناسب درسطح خود تربیت کند.

وی اضافه کرد: نکته مهم دیگری که بایددر نهاد های اجرایی مورد توجه  قرار بگیرد حضور و استفاده از جوانان و بانوان در ادارات است و همچنین حقوق شهروندی باید به شدت مورد توجه قرار بگیرد.
 
جبارزاده با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و نهاد های اجرایی اذعان داشت: موضوع مهم دیگر تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردمی است، ما باید مردم را نسبت به نظام خوش بین کنیم و خدایی نکرده نباید در ادارات ما با برخورد نامناسب ارباب رجوع دل آزرده شود.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال  از خواسته های رهبر معظم انقلاب باید مورد توجه قراربگیرد که به عنوان حکم شرعی نیز تلقی می شود.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: هیچ فردی نباید در مقابل واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی بایستد و باید بدانیم واگذاری  اقتصاد و پروژه ها به دست مردم بهترین راه تحرک اقتصادی است.

جبارزاده تاکید کرد: تحقق یک میلیون شغل صرفا با اعتبارات دولتی مقدور نیست و باید با اعتماد سازی از ظرفیت سرمایه گذاری های داخلی و سپس خارجی استفاده کنیم.
 
به گزارش تابناک تبریز، در این مراسم از مدیر کل بهزیستی امور عشایری، آموزش وفنی و حرفه ای ، امور مالیاتی ، مدیر کل گمرک ، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ، مدیر کل بیمه سلامت ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ، مدیر کل آموزش وپرورش و برخی دیگر از دستگاههای برتر تجلیل شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :