بی تفاوتی مدیران ورزش تاکی ادامه دارد؟
تیم فوتسال هیئت قم با شکست سنگین ۹ بریک برابر مس سونگون تحقیر شد و نشان داد در برابر تیم‌های بزرگ حرفی برای گفتن ندارد.
کد خبر: ۴۸۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 02 September 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال هیئت قم عصر روز گذشته در تبریز به مصاف تیم مدعی مس سونگون رفت که در نهایت با پرگل 9 بر یک برابر این تیم متحمل شکست شد.

هیئت قم که نخستین نماینده استان در لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود در دو فصل اخیر دچار فرازوفرودهای بسیار عجیبی شده است. در فصل گذشته که یاسین پیشرو حامی مالی این تیم بود٬ حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد از قهر بازیکنان تا عدم حضور در زمین مسابقه که بسیار فاجعه برای فوتسال قم بود.

در فصل 96-97 نیز تیم بسیار دیر تشکیل شد اما این تیم کار را با بازیکنانی بسیار جوان و کم‌تجربه آغاز کرد که همین امر سبب لطمه زنی به هیئت قم شد. 

باوجوداینکه بازیکنان باتجربه و تأثیرگذاری همچون سعید قاسمی٬ محمدحسین کوهستانی٬ سعید تقی زاده٬ حمید رشیدی و علی‌اصغر احمدی در قم حضور دارند و بدون تیم هستند به بهانه مختلف کادر فنی از جذب آن‌ها اجتناب کرد.

اما حالا با وضعیت امتیازات تیم فوتسال هیئت قم که در ده مسابقه تنها 2 امتیاز را کسب کرده بسیار خطرناک است و خطر سقوط را کاملاً احساس می‌کند و با این نتیجه که در برابر مس گرفت نشان داد برابر تیم‌های بزرگ و مدعی حرفی برای گفتن ندارد.

امید است که مسئولان دست از این بی تفاوتی‌ها برداشته و به فکر پادزهری برای این تیم بحران‌زده باشند٬ چراکه بی‌تفاوتی آن‌ها با سقوط تیم هیئت قم رقم بخورد و پس از صبا برگه ننگینی دیگر در کارنامه مدیران ورزش قم باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار