مدیرعامل منطقه ویژه سلفچگان:
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان همجواری فرودگاه با صنایع صنعتی دیگر در این منطقه را مورد توجه قرار داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در احداث پل سلفچگان "موازی‌کاری" می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸ 02 September 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی طباطبایی با اشاره به مسئله فرودگاه قم اظهار داشت: این پروژه هنوز به‌صورت رسمی تحویل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نشده است.

وی همجواری فرودگاه با صنایع صنعتی دیگر در این منطقه را موردتوجه قرار داد و افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هیچ حقی از صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی که برای راه‌اندازی آن اعتبارات شخصی خود را صرف کرده‌اند ضایع نشود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با تأکید بر حل معضل مرغداری‌های موجود در این منطقه نیز گفت: مرغداری‌ها  نیز بخشی از صاحبان صنایع هستند که از سال‌های قبل در این منطقه استقرار یافته‌اند و گسترش فرودگاه سبب نخواهد شد که حقی از این واحدهای تولیدی از بین برود.

طباطبایی خاطرنشان کرد: احداث فرودگاه قم با منافع عمومی جامعه پیوند خورده است، ازاین‌رو اقدام منطقی جمع‌آوری و انتقال این مرغداری‌ها از اطراف فرودگاه و استقرار آن‌ها در مکان‌های مناسب دیگر به‌شرط حفظ تمام حقوق و مزایای آن‌ها است.

وی همچنین با اشاره به طولانی شدن پروژه پل سلفچگان نیز تأکید کرد: این پل در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد که برای احداث آن نیز اعتباری بیشتر از 5 میلیارد تومان لازم نخواهد بود.

طباطبایی با انتقاد از برخی کاستی‌های موجود در راه توسعه و پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: درصورتی‌که این پروژه از ابتدا با تصمیم‌گیری‌های منطقی حرکت می‌کرد چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد و شاهد موازی کاری بین دستگاه‌های مختلف در این زمینه نبودیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بابیان حرکت روبه‌پیشرفت این منطقه در زمینه‌های صنعتی و تکنولوژی‌های نوین عنوان کرد: در سال‌های اخیر باوجود تمامی تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که دامن کشور را گرفته بود، چرخ‌های صنعت و تولید در این منطقه به حرکت خود ادامه داد و امروز شاهد صادرات برخی کالاهای باارزش و باکیفیت بسیار بالا به کشورهای همسایه از این منطقه هستیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار