در دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد با معاون وزیر ارتباطات مطرح شد:
ین دانشگاه دارای پردیس دانشگاهی با وسعت 40 هکتار و فضای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و آموزشی افزون بر 35 هزار متر مربع که برای استفاده حداکثری از این ظرفیتها و برای توسعه و اشتغال در استان متقاضی تاسیس پژوهشکده ارتباطات ، فناوری و اطلاعات می باشد .
کد خبر: ۴۸۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 01 September 2017
جلسه مشترک معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ساعت 12 روز پنج شنبه 9 شهریور در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضور دکتر مرتضی براری معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس سهرابی مدیر کل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استان فارس برگزار شد .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوشامدگویی به حاضرین ، حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین در استان و بخصوص در مراکز آموزش عالی و بویژه در دانشگاه آزاد اسلامی استان را منشا خیر و نشان از تعامل خوب دانسته و نگاه متقابل دانشگاه آزاد اسلامی استان را نیز به دولت مثبت و در شرایط مختلف حمایتی برشمرد .

تقاضای دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد از وزارت ارتباطات و دولت + تصاویر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج ادامه داد : این استان دارای منابع انسانی متخصص و ظرفیتها و استعدادهای خوب طبیعی و خدادادی است و دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز دارای زیر ساختهای خوبی برای همیاری و همکاری با دولت می باشد . این دانشگاه دارای پردیس دانشگاهی با وسعت 40 هکتار و فضای آزمایشگاهی ، تحقیقاتی و آموزشی افزون بر 35 هزار متر مربع که برای استفاده حداکثری از این ظرفیتها و برای توسعه و اشتغال در استان متقاضی تاسیس پژوهشکده ارتباطات ، فناوری و اطلاعات می باشد .
دکتر مرتضی براری معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : مهمترین موضوع و دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، رهبری و رئیس جمهور کار و اشتغال نیروهای جوان فارغ التحصيل موسسات و مراکز آموزش عالی کشور است که دانشگاه آزاد در این حوزه با راه اندازی مراکز رشد ، شرکتهای دانش بنیان و مراکز علمی موفق بوده است.
معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت : امروزه باید با علم تولید ثروت شود و علمی که موجب رشد اقتصادی و کارآفرینی نشود بی فایده و غیره کارآمد است .اتفاقاتی که باید جدی گرفته شود در حوزه علم و اقتصاد باید به جایگاه واقعی برسیم . کشور ما یک درصد جهان جمعیت و وسعت دارد و باید حداقل همین مقدار از علم و اقتصاد بهره مند شود . اتفاق دوم نیز عرضه باید با نیاز مندی و تقاضای مردم تغییر کند و مدام باید با درخواست های جدید عرضه جدید داشت .
دکتر براری افزود : دانشگاه ها نسلهای مختلفی را پشت سر گذاشته ، نسل اول آموزش ، دوم پژوهش ، سوم فناوری و در این سه نسل خروجی و ماحصل دانشگاه نیروی متخصص و آموزش دیده بود اما نسل چهارم متفاوت بوده و آن نسل نوآوری و کارآفرینی می باشد و خروجی دانشگاه دیگر دانشجو نیست بلکه شرکت های دانش بنیان می باشد.

تقاضای دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد از وزارت ارتباطات و دولت + تصاویر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اولین مرکز آموزش عالی استان با داشتن اعضای هیات علمی مجرب در رتبه های علمی استایاری ، دانشیاری ، استادی و بهره مندی از فضاهای مناسب تحقیقاتی ، آزمایشگاهی و رفاهی ورزشی در یکی از زیبا ترین شهرهای ایران سالانه پذیرای دانشجویانی است که برای تحصیل علم در این دانشگاه از سراسر کشور به این استان سفر می کنند و جاذبه های استان گاها موجب اسکان همیشگی و تغییر اقامت این مسافرین جویای علم به این استان می شود .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار