آثار عباس عزیزپور از هنرمندان اهل شهرستان دره شهر استان ایلام به نهمین نمایشگاه عکس های برتر سال 95 با عنوان دوربین دات نت راه یافت.
کد خبر: ۴۸۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 31 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛این نمایشگاه امسال 10 تا 17 شهریور ماه در باغ موزه قصر تهران برپا و دهها عکس برتر از هنرمندان عکاس سراسر کشور در معرض دید قرار می گیرد.
 
موضوع عکس های این نمایشگاه آزاد، خانواده و بخش های گردشگری است که از هنرمندان عکاس سراسر کشور در معرض دید قرار گرفته است.
 
در این نمایشگاه که همه ساله برپا می شود عکس های منتخب سال 95 از 134 عکاس در بخش جاذبه های گردشگری و 105 عکاس در بخش خانواده ایرانی در معرض دید قرار گرفته و از هر عکاس یک اثر برگزیده شده است.
 
این عکاسان از مجموع 696 عکاس شرکت کننده در نمایشکاه توسط هیات داوران برگزیده شده اند.
 
عباس عزیزپور از هنرمندان دره شهر استان ایلام فارغ التحصیل کارشناسی رشته عکاسی خبری است که مدت 10 سال است در ژانر مستند اجتماعی در قالب مجموعه عکس فعالیت دارد .
 
وی برگزیده فتوژرنایست PSA امریکا در سال 2013، برگزیده بخش دانشجویی فتوپیکال آمریکا در سال 2011، برگزیده فتوفیلز فرانسه در سال 2016،
 
عکاس آژانس عکس 'noora' ایتالیا در ایران، عضو موزه 'bowerry ' نیویورک آمریکا، برگزیده چند جشنواره خارجی ( آمریکا ، اتریش، بریتانیا، دبی )، چاپ آثار عکاسی وی در مجله عکاسی Tabloo Mag ،آمریکا، انتشار عکس هایش در مجله تصویری Onephotonilifee ایتالیا، شرکت در نمایشگاه عکس مشترک ایران و اسپانیا، شرکت در نمایشگاه عکس هفته فرهنگی ایران در توکیو ژاپن و برگزیده جشنواره فتوفریال لهستان از جمله سوابق این هنرمند در کارنامه هنری اش است.
 
شهرستان دره شهر در 100 کیلومتری جنوب ایلام واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار