کد خبر: ۴۸۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 31 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مهدی جمالی‌نژاد، شهردار یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر یزد انجام شد، اظهار کرد: تنها موضوعی که در مدیریت شهر برای ما مهم است کار و کار و کار است تا انشاالله بتوانیم زمینه پیشرفت هرچه بیشتر شهر را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه لازم است برای مدیریت شهر برنامه جامعه وجود داشته باشد، افزود: کارهای خوبی در شهر اصفهان انجام شده که می‌توان نمونه‌ای از این کارها که با شرایط یزد هم‌خوانی داشته باشد را در این شهر هم پیاده کنیم.
شهردار با بیان اینکه یکی از مباحثی که شهرداری باید به آن توجه داشته باشد بحث مباحث فرهنگی است، گفت: یزد شهری با اصالت و با شخصیت است و هر کاری نمی توان در این شهر انجام داد به همین دلیل لازم است تمام کارها با برنامه و منظم پیش برود.
وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که کار در شهر یزد به عنوان شهردار کار ساده‌ای نیست و از سختی بسیار زیادی برخوردار است و باید حتما نسبت به برنامه‌هایی که داریم، دقت و حساسیت لازم را به خرج دهیم.
جمالی‌نژاد ادامه داد: از طرف دیگر کار کردن در این شهر با توجه به اینکه مردمانی همراه و متدین دارد بسیار راحت است و انشاالله با همکاری و همراهی مردم زمینه اجرای طرح‌های موفق و خوب در یزد را فراهم می‌کنیم.
وی تصریح کرد: قطعا پروژه‌های این شهر باید بر اساس فرهنگ و ارزش‌های مردم باشد و طبق اصالت و هویت بسیار غنی که این شهر از آن برخوردار است، باید برنامه‌ریزی دقیق داشت و بر اساس آن حرکت کرد.
غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این دیدار با اشاره به روند انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر یزد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای شورای اسلامی شهر یزد در این دوره، ایجاد وحدت در مدیریت شهری است.
وی تصریح کرد: در این دوره از شورا با وجودی که ترکیب سیاسی مختلف از اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و مستقل وجود دارد، همه کارها با نظر جمعی و با رای تمام افراد انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار