مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران
در پنج ماهه نخست امسال بیش از 218 میلیارد تومان از مطالبات بانکها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی در ادارات اجرای اسناد رسمی ثبت وصول شد .
کد خبر: ۴۸۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱ 31 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در گفتگویی اظهار داشت که در پنج ماهه نخست امسال بیش از 218 میلیارد تومان از مطالبات بانکها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی در ادارات اجرای اسناد رسمی ثبت وصول شد
 
بر اساس این گزارش ، محمد حسن بهادر خاطرنشان کرد : در این مدت 218 میلیارد تومان و 195 میلیون و 797هزار تومان از مطالبات بانکها و مؤسسات مالی دولتی و خصوصی در استان وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 132 درصد رشد داشته است .
 
وی افزود 113 میلیارد و 919 میلیون تومان از این میزان وصول معوقات مربوط به بانکها و مؤسسات مالی خصوصی و 104 ملیارد و 275 میلیون تومان نیز مربوط به بانکها و مؤسسات مالی دولتی بوده است که به ترتیب 205 و 84 درصد رشد داشته است.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان در ادامه گفت:  وجود معوقات بانکی چالشی جدی برای سیستم بانکی کشور است و می تواند منشأ بسیاری از بحرانهای پولی و مالی در سطح جامعه باشد که اداره اجرای اسناد رسمی ثبت اسناد با توجه به توانایی و جایگاه شبه قضائی خود در وصول مطالبات توانسته است نقش مهمی در کاهش این نگرانی داشته باشد.
 
" بهادر" در پایان با اشاره به اینکه استان مازندران در سال95 و 5 ماهه ابتدایی سال جاری در وصول مطالبات در کشور بعد از استان تهران حائز رتبه دوم شده است افزود :
 
اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نور با وصول بیش از 48 میلیارد تومان بهترین عملکرد را در بین واحدهای ثبتی استان در 5 ماهه نخست امسال داشته است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار