کارگردان فیلم میگرن:
کارگردان فیلم میگرن گفت: تست‌گیری انتخاب بازیگر از حدود ۵۰۰ نفر در قم انجام گرفت که نهایتاً چند نفر برای حضور در این فیلم همراه با بازیگران ملی انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۸۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 29 August 2017
به گزارش تابناک قم، محمد ابراهیمی صبح امروز در نشست خبری، با اشاره به ساخت نخستین فیلم پلیسی میگرن در استان قم اظهار داشت: مراحل پیش‌تولید این سریال 8 ماه زمان برد و در حال حاضر مراحل پایانی تولید این مجموعه در حال تصویربرداری است.

کارگردان فیلم میگرن ضمن تشکر از همکاری همه‌جانبه پلیس قم ابراز کرد: تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن‌ها و محیط‌های مختلفی ازجمله بیمارستان، پزشکی قانونی، خیابان و غیره بود که اگر همکاری پلیس رخ نمی‌داد مجبور به تغییر در فیلم‌نامه و لوکیشن می‌شدیم.

وی با اشاره به تست گیری از بازیگران بومی برای حضور در این فیلم عنوان کرد: تست گیری انتخاب بازیگر از حدود 500 نفر در قم انجام گرفت که نهایتاً چند نفر برای حضور در این فیلم همراه با بازیگران ملی انتخاب شدند.

ابراهیمی بابیان اینکه امکانات و همکاری‌ها در قم می‌تواند این استان را در صدر مکان‌های ساخت فیلم‌ها قرار دهد، عنوان کرد: استعداد بازیگران قمی این امیدواری را ایجاد می‌کند که بتوانیم به تمام اهداف خود توسط افراد بومی برسیم.

سرمایه‌گذار فیلم میگرن نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نشان دادن فعالیت پلیس برای مردم اظهار داشت: ساخت فیلم‌های پلیسی همواره جز دغدغه‌های سازندگان بوده و امکاناتی که پلیس قم محیا کرده به‌جرئت می‌توان گفت بی‌نظیر است.

اشکان قاسمی هدف از ساخت فیلم میگرن را نشان دادن گوشه‌ای از زحمات شبانه‌روزی پلیس دانست و گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی و ماهواره، فیلم می‌تواند زبانی گویا بوده و سختی کار پلیس و خانواده آن‌ها را به نسل‌های مختلف نشان دهد.

بازیگر فیلم میگرن با اشاره به نقش خود در این سریال یادآور شد: نقش اول مرد این سریال مربوط به وکیلی بوده که درگیر اتفاق ناگواری می‌شود و فیلم‌نامه حول محور آن می‌چرخد که توفیق بازی در این نقش به بنده رسیده است.

بازیگر دیگر فیلم میگرن در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: حضور در فیلم‌های پلیسی همواره جزء آرزوهایم بوده و از زمانی که لباس پلیس پوشیده‌ام متوجه سختی کار پلیس و حساسیت آن شده‌ام.

محسن کبیری با اشاره به نقش خود در این سریال تصریح کرد: نقش پلیس این سریال به بنده سپرده‌ شده که درگیر قتلی که به شوهر خواهرش نسبت داده می‌شود و اتفاقات این سریال به نحوی ادامه پیدا می‌کند که در نهایت به شهادت این پلیس وظیفه‌شناس ختم می‌شود.

وی بابیان اینکه 80 درصد عوامل این سریال بومی هستند، خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در قم وجود دارد که می‌توان از ظرفیت آن‌ها برای ساخت‌های کاملاً بومی به بهترین نحو استفاده کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار