مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي يزد از صرف 66 ميليارد تومان برای ایجاد زيرساخت‌ در شهرک‌های صنعتی يزد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 29 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ سید مسعود عظیمی در بازدید از شهرک صنعتی یزد گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال 92 تاکنون بیش از 100 پروژه عمرانی در 31 شهرک و ناحیه صنعتی استان بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است که برای این پروژه ها نزدیک به 66 میلیارد تومان هزینه شده است.

عظیمی با اشاره به وظایف این شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی ایجاد زیرساخت‌های مناسب از قبیل تأمین آب، تأمین برق، تأمین گاز، ایجاد راه دسترسی، ایجاد و آسفالت معابر، اجرای پروژه‌های مخابراتی و فضای سبز و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب است.

وی افزود: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب مشترک شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی یزد، شروع عملیات اجرایی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اردکان، شروع عملیات اجرایی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی تفت، اجرای سیستم برگشت پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جهان‌آباد، اجرای جاده کمربندی شهرک صنعتی یزد و گازرسانی به شهرک صنعتی بافق و ناحیه صنعتی شمس‌آباد میبد از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در چهار سال اخیر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد بابیان اینکه حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی طی چند سال اخیر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرایی شده است، اظهار داشت: اعتبار بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها از محل منابع داخلی و واگذاری حق انتفاع از اراضی به سرمایه‌گذاران تأمین‌شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این شرکت در دولت جدید نیز تمام تلاش خود را برای تأمین زیرساخت مناسب برای واحدهای صنعتی انجام خواهد داد تا علاوه بر جلب رضایت صنایع فعال، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم شود.

گفتنی است در حال حاضر 31 شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد مصوب شده است که از این تعداد 27 شهرک و ناحیه در حال واگذاری زمین به متقاضیان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار