معاون استاندار بوشهر گفت: میزان جذب اعتبارات عمرانی و استانی موجب شد سال گذشته بالاترین تخصیص و جذب را در بین دیگر استان های کشور داشته باشیم.
کد خبر: ۴۸۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 29 August 2017
عبدالکریم گراوند در جمع کارمندان شهرستان دشتستان با گرامیداشت روز کارمند و  بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: روز شهادت این دو بزرگوار را روز کارمند نامیدند چرا که بهترین افراد برای الگو گیری در راستای خدمت هستند.

وی با تشکر از اعتماد نمایندگان در خانه ملت به کابینه دولت دوازدهم، افزود: با این اعتماد به دولت، مسیر خدمت را برای توسعه و پیشرفت هموار کردند.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: دولت یازدهم در بیان عملکرد و کارهای خود به مردم، مظلوم واقع شد و علیرغم کارهای بزرگ و ارزشمندی که صورت گرفت اطلاع رسانی مطلوب انجام نشد.

گراوند با اشاره به اینکه در استان بوشهر نیز کارهای زیر بنایی بسیاری در حال اجرا است، بیان کرد: در دولت یازدهم مجموع اعتبارات عمرانی و استانی جذب شده بالغ بر پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود که این میزان جذب موجب شد سال گذشته بالاترین تخصیص و جذب را در بین دیگر استان های کشور داشته باشیم.

وی در ادامه عنوان کرد: این میزان اعتبار تنها بر روی کاغذ نبوده بلکه محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سخت تر از جذب اعتبارات، اصلاح ساختار است، برخی مشکلات چند دهه گریبانگیر مردم استان بود و محدودیت هایی به وجود آورده بود که جز با اصلاح ساختار مرتفع نمی‌شد.

گراوند در ادامه عنوان کرد: یکی از این مشکلات، محدودیتی بود که الزامات صنعت برای مردم روستاهای همجوار نیروگاه به وجود آورده بود که در دولت یازدهم با پیگیری های مختلف محدودیت ها رفع شد.

وی یکی دیگر از کارهای زیر بنایی صورت گرفته را راه حل مشکل ته لنجی عنوان کرد و گفت: باِلغ بر ۷۰ درصد لنج های صفاری کشور در استان بوشهر هستند که با پیگیری های مستمر کالای همراه ملوان ساماندهی شد.

وی با بیان اینکه اکنون عوارض این کالاهای وارداتی با شیوه دیگری وارد استان می‌شود و صرف رفع دغدغه های مردم خواهد شد.

معاون استاندار بوشهر گفت: در شهرستان دشتستان نیز کارهای بزرگی انجام شده است که می‌توان به اصلاح شیوه آبیاری نخیلات و دیگر مزارع کشاورزی اشاره کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار