معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان، بخش‌های مختلف این جشنواره را معرفی کرد و یادآور شد: این دوره از جشنواره در بخش‌های گرافیک (طراحی پوستر و آرم)، نقاشی، تصویرسازی و طراحی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 29 August 2017
معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: نگاه هنرمندان به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، نماز، دفاع مقدس، ترویج فرهنگ صلح و بشردوستی، صرفه‌جویی، سبک زندگی و حقوق شهروندی در اولویت ستاد برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی همدان است.

به گزارش ایکنا، مجید فروتن معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان ١٢ و ١٣ شهریورماه در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی افزود: ٩٣ اثر از ١٥٠ اثر ارسال شده به دبیرخانه، در مرحله مقدماتی داوری برای ورود به کارگاه‌های علمی جشنواره پذیرفته شده است که در رشته‌های کاریکاتور، تهذیب و حجم (گل و سفال) آثار به حد نصاب نرسیده است.

فروتن اضافه کرد: ایجاد فضایی سالم و سازنده برای شناسایی توانمندی و خلاقیت هنرمندان، ایجاد بستری مناسب برای رشد و شناخت استعدادها، ارتقاء انگیزه و حس خلاقیت در حوزه‌های هنری، ایجاد فضایی هنری برای ارتباط نزدیک هنرمندان جوان استان با اساتید پیشکسوت و تبادل اندیشه‌ها و فراهم ساختن زمینه مناسب برای رقابتی سازنده در راستای ارتقاء کیفی آثار هنری از جمله اهداف این جشنواره است.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان، بخش‌های مختلف این جشنواره را معرفی کرد و یادآور شد: این دوره از جشنواره در بخش‌های گرافیک (طراحی پوستر و آرم)، نقاشی، تصویرسازی و طراحی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب موضوع در همه بخش‌های جشنواره در مرحله نخست داوری آزاد بود، اظهار کرد: نگاه هنرمندان به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، نماز، دفاع مقدس، ترویج فرهنگ صلح و بشر دوستی، صرفه‌جویی، سبک زندگی و حقوق شهروندی در اولویت ستاد برگزاری جشنواره است.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه جشنواره تجسمی استان به مدت دو روز و به صورت کارگاه عملی در تویسرکان برگزار می‌شود، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره ١٣ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار