امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه آنچه داریم متعلق به شهداست، گفت: مسؤولان عزت خانواده شهدا و ایثارگران را حفظ کنند.
کد خبر: ۴۸۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 29 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله اسدالله ایمانی  در جشنواره شهید رجایی که در محل استانداری فارس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و لزوم ادامه راه آنان اظهار داشت: خدمت مسؤولان باید به زندگی مردم و بهتر شدن وضعیت آنان منجر شود.

وی با بیان اینکه حمایت از فقرا و مبارزه با فقر هر دو باید هم‌زمان در دستور کار دولت قرار گیرد، افزود: مردم ما نیز باید قدردان وجود مسؤولان باشند و مسؤولان نیز خود را خدمتگزار آنان بدانند و مردم را ولی‌نعمت خود بشناسند.

ایمانی اضافه کرد: آنچه داریم از برکت خون شهداست و متعلق به آنان است، لذا قدر خانواده شهدا و شهیدان عزیز را باید دانست، چراکه این امنیت و آرامش در مقیاس وسیع مرهون خون شهدا و خدمات خانواده ایثارگران است.

امام‌جمعه شیراز با بیان اینکه اگر همین امروز شهدای حرم نبودند، دشمن معلوم نبود تا کجا نفوذ می‌کرد، ادامه داد: همگان دیدند که دشمن تا مجلس ما نیز نفوذ کرد، بنابراین قدر شهدای مدافع حرم را بدانیم که این‌گونه از این کشور مراقبت می‌کنند و مسؤولان نیز عزت خانواده‌های ایثارگران را حفظ کنند.

وی در ادامه افزود: آنچه در سرنوشت هر انسانی مهم است این است که در کشاکش روزگار، جهادی کارکرده و برای رضای حضرت حق قدم بردارد و امانت الهی را به صاحبانش برگرداند که این بزرگ‌ترین سرمایه برای دنیا و آخرت اوست.

ایمانی با بیان اینکه آنچه پایدار مانده و می‌ماند رضای حضرت حق است، خاطرنشان کرد: محل ظهور و بروز رضای حضرت حق آنجاست که کسی برای خدمت به مردم گام برمی‌دارد.

امام‌جمعه شیراز با اشاره به دیدگاه اسلام و اهمیت خدمت به مردم در این دین متعالی تصریح کرد: خداوند به کارمندان دولت توفیق خدمت داده است.

وی افزود: باید به طبقات مختلف جامعه به‌ویژه محرومان سرکشی داشته باشیم، چراکه که هر گامی که در این راستا برداشته می‌شود از طواف حج ارزشمندتر است.

ایمانی ادامه داد: خدمت به مردم ارزش و اعتبار است و باید آن را توسعه داد و روزبه‌روز فضای جامعه را گسترده ساخت تا همه دستگاه‌ها فعالیت خوبی داشته وبرترین باشند، یعنی کارشان را به حدی خوب انجام دهند که آن‌کسی که می‌خواهد بین آن‌ها چند دستگاه برتر را انتخاب کند، نتواند دست به این گزینش بزند.

وی خاطرنشان کرد: در گزینش‌ها فعال و غیرفعال نباید یکسان دیده شوند و فعالان باید تقدیر شوند که هفته دولت فرصت مناسبی برای این کار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار