رئيس هیأت‌ کاراته استان قم:
رئيس هیأت‌ کاراته استان قم از موفقيت تيم بانوان قم در كسب مقام دوم و عنوان نايب‌قهرماني رقابات‌هاي سبك شوتوكان دو ايران خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴ 29 August 2017
به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار کرد: مسابقات کاراته بانوان کشور در سبک شوتوکان دو به میزبانی قم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار شد و جمعی از بهترین‌های این سبک به نمایندگی از استان‌های مختلف به میدان رفتند.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها تعداد 350 بانوی کاراته‌کا از استان‌های قم، فارس، گیلان، مازندران، مرکزی، خوزستان، قزوین، همدان، هرمزگان و تهران (الف) و (ب) برای کسب عناوین برتر رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر پیکار کردند.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم بیان کرد: این دوره از مسابقات در حالی با معرفی افراد و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد که برترین‌های این پیکارها به اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی برای کسب آمادگی لازم به منظور اعزام به مسابقات بین‌المللی این سبک دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های بین‌المللی این سبک آذر ماه امسال در کشورمان برگزار می‌شود، بیان کرد: مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان دو ایران ویژه بانوان در سه بخش کاتای انفرادی، کاتای تیمی و کومیته انفرادی در خانه کاراته قم برگزار شد و قم در پایان به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

برخوردار با اشاره به نفرات اول هر بخش، اضافه کرد: در کاتای انفرادی به ترتیب سیده‌مهدیه یوسفی‌فخر، هدیه‌سادات موسوی، سیده‌زهرا خرم‌آبادی، نازنین‌زهرا صفری، نرگس کریمی‌راد، زهرا اخویان، نازنین‌زینب زارع‌پور، مینا صفری، ملیکا محمدزاده، معصومه رضایی، کیمیا طلوعی، زهرا یوسفی، فاطمه حسنی، نرگس فدایی، مهسا وحیدی‌فر، نگین پیشوایی، فاطمه ثناعی، مریم ناظم، رضوانه سعادت، سمیرا صفا، فاطمه بختیاری و زهرا شریفی قهرمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: در کاتای تیمی نازنین‌زهرا صفری، فاطمه اخویان، ملیکا محمدزاده و تیم نرگس فدایی، فاطمه حسنی و فاطیما قازان بر سکوهای برتر ایستادند و در کومیته زینب آقازیارتی، مطهره کریمی، نیوشا سوری، زهرا فرهادخانی، نازنین زهرا باقری، سارا پاداش و فاطمه یزدانی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم در پایان با اشاره به نایب‌قهرمانی تیم شوتوکان دو کاراته زنان قم در این رقابت‌ها، اظهار کرد: مازنداران با کسب ۳۴ طلا، ۱۸ نقره و ۱۸ برنز، قم با ۳۱ طلا، ۳۱ نقره و ۴۵ برنز و تیم تهران با کسب ۱۱ طلا، سه نقره و چهار برنز بر سکوهای اول تا سوم جای گرفتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار