مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی، شهادت شهید محمدحسین رستگار، سرباز نیروی انتظامی استان فارس که در حمله اشرار مسلح به بخشداری شهر پیشین شهرستان سرباز از توابع استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ 29 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایثار:متن پیام رجبعلی راهی ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به این شرح است:
 
بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
یَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ، ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَّرْضِيَّةً ، فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي
به نام آنکه هم شاهد است و هم مشهود و به یاد یگانه ی شهادت آفرین
 

خانواده معزز شهید گرانقدر محمدحسین رستگار

اسرار شهداء را عاشقان و محبان سیدالشهدا (علیه السلام) می دانند؛ همچون حضرت علی اکبر، فرزند جوان امام حسین (علیه السلام) که در مسیر راه  به همه جوانان پیام داد:
" آنگاه که در راه حق باشیم ، ما را از مرگ باکی نیست ."
آنانی که برای دست یابی به شهد شیرین شهادت از لذایذ دنیوی می گذرند و جان خویش را تسلیم حق می کنند تا راه های افلاک را بهتر از زمین فرا گرفته و آسمانی گردند. آنان که سعیدند و به سعادت رسیدند چرا که شهیدند و شهادت را از آن خود کردند تا در محضر الهی روزی خور خوان خدایی شوند. همان مردان مردی که در سرزمین سپید عشق و ایمان خوش درخشیدند و سبز روییدند؛ آنان که سرحدات این مرز و بوم  را درنوردیدند و به سر منزل مقصود رسیدند .
شهادت شهید سرافراز محمدحسین رستگار، از حماسه آفرینان بیداری و حافظان نظم و امنیت این سرزمین که مردانه بر سر پیمان ایستاد و پای در راه و سر د ر پی فرمان دوست داد را حضورخانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات معنوی و همنشینی با اولیاء الله و ائمه معصومین (علیهم السلام) مسئلت می نمایم.
 
رجبعلی راهی
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار