مدیرکل راهداری استان با اشاره به اینکه نباید اول مردم گلایه و فریاد بزنند بعد کاری انجام شود خاطرنشان کرد:خوشحالم که مطالبات مردم را پیگیری می کنم و براساس هدف گذاری کار می کنم و مدیری نیستم که پشت میز بشینم.
کد خبر: ۴۸۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 28 August 2017
راهداری باجان و مال مردم سر و کار دارد اما هنگام تقسیم غنائم و بودجه راهداری در کهگیلویه و بویراحمد نادیده گرفته می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از چرام,مدیرکل حمل و نقل جاده ای و راهداری کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح پروژه تعمیر و روکش محور سرفاریاب به سادات گفت:در ۵گذشته گذشته ۶۰۰هزار وسیله نقلیه از این محور تردد کردند.

خوانپایه افزود:این محور ایمنی لازم را ندارد و یکی از اولویت های ما بحث ایمن سازی این محور و بهره برداری بخشی از این محور است.

مدیرکل راهداری استان با اشاره به اینکه نباید اول مردم گلایه و فریاد بزنند بعد کاری انجام شود خاطرنشان کرد:کارها باید کارشناسی و بدون شعار انجام شود و بهترین قضاوت را مردم خواهند داشت.

وی افزود:تاکنون در محور سرفاریاب به سادات بیش از ۱میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه کردیم.

خوانپایه بااشاره به وضعیت نامناسب این جاده از قبل گفت:بدون اینکه یک ریال از منابع استانی به راهداری کمک نمایند این کارها و ایمن سازی محور را انجام دادیم.

وی بابیان اینکه راهداری با جان و مال مردم سر و کار دارد و امکانات و ماشین آلات می خواهد تاکید کرد:موقع تقسیم غنائم و بودجه راهداری نادیده گرفته می شود.

خوانپایه افزود:خوشحالم که مطالبات مردم را پیگیری می کنم و براساس هدف گذاری کار می کنم و مدیری نیستم که پشت میز بشینم.

وی با اشاره به اقدامات این اداره در حوزه انتخابیه نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:جاده لنده پس از ۲۰سال ایمن سازی و روکش آسفالت شد و محور قلعه رئیسی شروع به کار کردیم.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان گفت:با مدیران ستادی چانه زنی کردم و ۴۰۰میلیون تومان برای محور چرام به سادات و ۴۰۰میلیون تومان برای محور قلعه رئیسی گرفتم.

خوانپایه تصریح کرد: قبل از اینکه مردم و مسئولان به ما بگویند کارهایمان را انجام می دهیم.
 
 
 
گزارش و عکس : یاریزاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار