مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هفته دولت، ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در هفته دولت به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 27 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در هفته دولت به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود، اظهار کرد: یک هزار و 132 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفته دولت تسهیلات اشتغال دریافت خواهند کرد.

وی از واگذاری 90 دستگاه خودروی وانت نیسان به مددجویان خبر داد و افزود: کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در رشته‌های قالی‌بافی، کامپیوتر، زنبورداری و پرورش قارچ و زعفران در هفته دولت برای مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار خواهد شد.

کلامی با بیان اینکه 450 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود، افزود: به مناسبت هفته دولت 60 مددجوی کلیبری، 19 مددجوی خداآفرینی و 142 مددجوی اهری از وام قرض‌الحسنه کمیته امداد بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان از اهدای 220 جهیزیه به ارزش 700 میلیون ریال به نوعروسان خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اردوی یک‌روزه آموزشی برای دختران بازمانده از ازدواج در شهرستان‌های ورزقان و مرند برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه 54 مسکن مددجویان شهری و روستایی در هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود: در این هفته لوازم بهداشتی بین 500 خانوار تحت حمایت آذرشهری توزیع می‌شود.

کلامی بازدید از منازل مددجویان، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی برای مددجویان و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در هفته دولت برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :