کد خبر: ۴۸۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 27 August 2017
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: انتخاب شجاعی و حاج صفی به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد، بنابرابن نمی توان به این مساله ایرادی گرفت.

مایلی کهن: انتخاب شجاعی و حاج صفی به نظر سرمربی تیم ملی بستگی داردمحمد مایلی کهن در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره غیبت مسعود شجاعی در فهرست جدید تیم ملی و دعوت شدن احسان حاج صفی بیان کرد: سرمربی تیم ملی برای انتخاب نفرات اختیار دار است اما کی روش، رییس فدراسیون فوتبال است و هرکسی را بخواهد دعوت می کند. البته آیا ما عضوی از سازمان ملل هستیم یا خیر؟ اگر هستیم باید به منشور این سازمان احترام بگذاریم و شرح وظایف را قبول کنیم.

او ادامه داد: زمانی که ما برای برگزاری اجلاس عمومی سازمان ملل به این نهاد می رویم، نماینده رژیم صهیونیستی هم در آن جا حضور دارد. بنابراین چرا سازمان ملل را ترک نمی کنیم. البته نمایندگان ایران و این رژیم در زمان سخنرانی طرف مقابل سالن برگزاری نشست را ترک می کنند. باید تابع قوانین باشیم یا این که در کل از عضویت در سازمان ملل انصراف بدهیم.

مایلی کهن افزود: سعی می کنم همیشه حقیقت را بگویم و روی حق پا نگذارم. انتخاب شجاعی و حاج صفی به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. او تصمیم گرفته که یکی از آن ها را دعوت کند. می توانست هیچکدام را دعوت نکند یا هر 2 را به اردو بیاورد. مربی گری سلیقه ای ایست.

مایلی کهن درباره بدهکاری پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس حدود 220 و استقلال هم بالای 120 میلیارد بدهی دارد. باور کنید اگر این 2 باشگاه مدیر هم نداشتند، این میزان بدهی ایجاد نمی شد. چگونه آقایان مدیر چنین بدهی هایی بالا می آورند؟ بنابراین ایراد کار جای دیگری است. ما تنها قهرمانی پرسپولیس را می بینیم اما آیا نبایست عملکرد طاهری در این باشگاه مورد ارزیابی قرار گیرد؟ در زمان مدیریت او بازیکنان میلیاردی خارجی به تیم آمده اند که کلا چند دقیقه هم بازی نکرده اند. این پول از جیب چه کسی خرج می شود؟ در این وضعیت اگر 2 قرون حقوق یک کارمند افزایش یابد، حرف از اقصاد مقاومتی می زنیم. مبلغ قرارداد دروازه بان کروات دوم پرسپولیس چه قدر است؟ او چند بازی برای این تیم انجام داده است؟ چرا به جای رادوشویچ از 2 دروازه بان ایرانی که هزینه کمتری دارند، استفاده نمی کنند؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تیم های ایران و حتی خصوصی ترین تیم کشورمان هم دولتی است و تنها منابع درآمدشان متفاوت است. مشکل اصلی ما خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال نیست بلکه مشکل مدیریتی داریم. مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها فکر حفظ جایگاهشان هستند. چرا نباید از حقوق مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال بپرسیم. چرا میزان دریافتی آن ها مشخص نمی شود. در این وضعیت مدیران حقوق بگیر به دلیل زحماتشان سر هواداران منت می گذارند. البته درآمدهای دیگری هم در اختیار آقایان قرار می گیرد.

مایلی کهن افزود: مشکل یکی 2 نیست. در ایران قانون "از کجا آورده ای" وجود دارد. اگر همین قانون را اجرا کنیم مشخص می شود منابع درآمد من مایلی کهن از کجاست؟ قوانین خوبی در ایران وجود دارد اما ضمانت اجرایی برای آن ها نیست. تنها به آفتابه دزدها گیر می دهیم و کاری به افراد دیگر نداریم.

او درمورد احتمال برکناری علیرضا منصوریان از استقلال تصریح کرد: به هیچ وجه موافق این امر نیستم چراکه اگر منصوریان برکنار شود، مدیرعامل و تمام اعضای هیئت مدیره هم باید از استقلال بروند چراکه فوتبال کار تیمی است. سرمربی استقلال برای نتیجه گیری زمان می خواهد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است به جای اینکه در برنامه کی روشی پور به مسائل مختلف پرداخته شود، این موضوع هم مورد ارزیایی قرار گیرد که چرا زمین شهرهایی مانند قائمشهر و رشت با وجود بارش فراوان باران در آن ها، مصنوعی و درجه 10 است؟ جالب است شهر کویری قم با وجود آب و هوای گرم و خشک و اینکه کنار دریاچه نمک قرار گرفته زمین طبیعی خوبی دارد. باید به این مسائل رسیدگی و فیلم این زمین ها پخش شود. داشتن چمن طبیعی در قم و مصنوعی در شهرهای شمالی فاجعه است. هرچه هم به آقایان این موضوع را بگوییم به آن ها برمی خورد و تا می گوییم بالای چشمتان ابروست، واکنش نشان می دهند.

مایلی کهن همچنین درباره فوت حاج بابایی اظهار کرد:خبر فوت حاج بابایی بسیار ناراحت کننده بود و برای این خبرنگار آرزوی آمرزش و برای خانواده اش آرزوی صبر دارم .حاج بابایی انسانی شریف بود که خیلی به کارش عشق می ورزید و خدا بیامرزش.

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان همچنین با استقبال از تصمیم و طرح جدید مدیران دانشگاه آزاد توضیح داد:رئیس جدید دانشگاه آزاد تصویب جدیدی را در رابطه با حضور بازیکنان خارجی در تیم های دانشگاهی لحاظ کرده و آن هم این است که دیگر از حضور این بازیکنان خودداری می شود که به نظرم بهترین کاری بود که می توانست صورت بگیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار