عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس:
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر رقم قابل توجهی در اختیار شهرداری‌های کلان‌شهرها قرار دارد و باید وزارت کشور نظارت داشته باشد تا در مسیر اولویت‌ها هزینه شود.
کد خبر: ۴۸۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 27 August 2017
 احمد علیرضا بیگی با اشاره به هفته دولت و انتظارات نمایندگان از وزات کشور اظهار داشت: انتظار ما از وزارت کشور به واسطه مسؤولیتی که در قبال شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دارد، این است که توجه به عملکرد آنها داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور خاص در حال حاضر رقم قابل توجهی در اختیار شهرداری‌های کلان‌شهرها از جانب مردم قرار دارد.

وی افزود: وزارت کشور اگر توجه ویژه خود را معطوف بر عملکرد شهرداری‌ها نسازد، اجحاف در حق مردم است زیرا این بودجه‌ها باید در مسیر اولویت‌ها صرف شود.

علیرضابیگی متذکر شد: فرمانداری‌ها کنترل‌کننده مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند و با استفاده از این جنبه نظارتی، وزارت کشور باید بتواند با دقت و توجه بیشتری عمل کند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار از وزارت کشور این است که دایره عمل خود را در مورد NGOها و سمن‌ها(سازمان‌های مردم‌نهاد) تنها معطوف به صدور مجوزهای آنها نسازد،گفت: نظارت بیشتری بر کم و کیف این گروه‌ها لازم است و سمن‌ها باید پاسخگوی مسؤولیت‌هایی که از باب مدنی و اجتماعی عهده‌دار می‌شوند، باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :