مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان يزد گفت: صنایع کوچک 60 درصد از اشتغال صنعتی استان یزد را صنایع کوچک به خود داده‌اند.
کد خبر: ۴۸۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 27 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»،سید مسعود عظیمی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میبد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،‌ با اشاره وضعیت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در حال حاضر در شهرستان میبد چهار شهرک و ناحیه صنعتی ایجادشده است که از این تعداد، شهرک‌های صنعتی جهان‌آباد، میبد 2 و ناحیه صنعتی شمس‌آباد در حال واگذاری زمین و استقرار سرمایه‌گذار است.

وی بابیان اینکه یکی از بااهمیت‌ترین عوامل توسعه صنعتی فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران است، افزود: در راستای پیشبرد اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و توجه به منویات ریاست محترم جمهوری نیازمند توجه به حوزه صنعت و تأمین بخشی از منابع موردنیاز تأمین زیرساخت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 92 درصد از صنایع استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل داده است و 60 درصد اشتغال موجود در این بخش در حوزه صنایع کوچک است که این اعداد نشان‌دهنده اهمیت این بخش از اقتصاد است که نگاه ویژه مسئولین به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را می‌طلبد.

عظیمی افزود: طی این جلسه با مذاکراتی که صورت گرفته نزدیک به شش میلیارد ریال اعتبار برای این چهار شهرک و ناحیه شهرستان میبد در نظر گرفته شد.

وی گفت: بخش عمده‌ای از امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی از محل اعتبارات داخلی شرکت و مبالغ دریافتی برای واگذاری حق انتفاع در شهرک‌ها تأمین می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار