رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: نگین آلتونی کاراته کای جوان ایلامی در وزن 59- رده سنی جوانان با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را کسب کرد.
کد خبر: ۴۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 27 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کریمی راد اظهار کرد: این کاراتا کای شایسته ایلامی در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی سمنان موفق به کسب مقام دوم و دعوت به اردوی تیم ملی شد.
 
وی افزود: این ورزشکار که برای چهارمین بار به تیم ملی دعوت شده در دومین مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی تهران نیز بر حریفان خود غلبه کرد.
 
کریمی راد یادآور شد: خانم آلتونی در آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی در مقابل نفرات برتر کاراته جوانان ایران در مبارزه ای مقتدرانه در وزن 59- کیلوگرم توانست چهار بار بر حریف خود غلبه کند و بعنوان نفر اول وزن خود مجوز حضور درمسابقات جهانی کاراته در کشور اسپانیا را کسب کند.
 
رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: تیم ملی کاراته کشور خود را برای مسابقات جهانی اسپانیا در آبان ماه جاری آماده می کنند.
 
به گزارش تابناک ایلام، تیم کاراته منتخب ایلام با پیشینه ای درخشان در اکثر مسابقات ملی، بین المللی و جهانی موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده و یکی از پرافتخارترین رشته ها در استان ایلام است.
 
از جمله افتخارات ورزشی این استان درخشش ذبیح الله پورشیب کاراته کای شایسته ایلامی در مسابقات آسیایی و کسب بیش از 23 نشان (14 نشان طلا، 9 نشان طلای آسیایی و 2 نشان جهانی) از مسابقات مختلف است.
 
همچنین کسب 34 مدال طلا، 41 مدال نقره و 65 مدال برنز در مسابقات جام دوستی ملت ها در رده سنی مختلف به میزبانی کرمانشاه و کسب 27 مدال کشوری در مسابقه های کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو و کسب 36 مدال رنگارنگ در مسابقات بین المللی کاراته سبک شوتوکان در بخش بانوان از دیگر افتخارات کاراته کاهای ایلامی است.
 
هیات کاراته استان ایلام دارای یک هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از 700 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار