فرماندار دشتی بابیان اینکه پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان کاهش یافت، گفت: ۲۶۵ پروژه نیمه تمام در شهرستان وجود داشته که با تلاش ها ی صورت گرفته به ۷۰ پروژه کاهش پیدا کرد.
کد خبر: ۴۸۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 27 August 2017
غلامرضا مهرجو  عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی اخلاق مداری و خدمت بی منت به مردم هستند.

وی با اشاره به شروع بکار دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: انتظار داریم شوراها به عنوان بازوان قوی در کنار دستگاههای دولتی باشند تا رضایتمندی مردم حاصل شود.

وی تصریح کرد: در بحث تکالیف کارکنان دولت بحث تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی و رعایت قانون و مقررات مطرح است و درخواست داریم در راستای تکریم و راهنمایی ارباب رجوع تلاش لازم را داشته باشند چرا که قطعا رضایتمندی مردم از دولت و نظام را در پی خواهد داشت.

مهرجو با تاکید بر اینکه اساس کار مدیران و کارکنان ارائه خدمات بی منت و رضایت مندی مردم است، گفت: از سال ۹۲ تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار بوده که با عنایت ویژه استاندار تاکنون اقدامات مطلوبی در این حوزه شاهد هستیم.

مهرجو تصریح کرد: ۲۶۵ پروژه نیمه تمام در شهرستان وجود داشته که با تلاش ها و پیگیری های لازم این رقم را به ۷۰ پروژه کاهش دادیم و به موازات آن نیز پروژه های جدیدی که نیاز شهرستان بوده آغاز شده است.

فرماندار دشتی یادآور شد: عملکرد دولت در بحث پروژه های عمرانی رو به جلو بوده و طرحهای محرک توسعه همچون صیانت از منابع آب و حفاظت از اشتغال در بخش کشاورزی نیز در دستور کار بوده است و در این راستا پروژه هایی در قالب سازه های آبی شروع و تعدادی نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی به ضابطه مند کردن کالای ته لنجی اشاره کرد و ادامه داد: در دو سال اخیر استاندار بوشهر پیگیری های زیادی در خصوص قانون مند کردن کالای همراه ملوانی  انجام داده که این تلاش نتیجه داد و پس از تصویب آن در هیات دولت، هفته گذشته ابلاغ آن صورت گرفت.

مهرجو اضافه کرد: آبزی پروری یکی از ظرفیت های بالای شهرستان دشتی به شمار می رود و در این خصوص نیز اقداماتی در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال آثار آن در شهرستان ظاهر شود.

وی تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و مزین شدن شعار امسال از سوی معظم له بنام «اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال» نگاه ما در حوزه های مختلف به بحث اشتغال است و باید همه دستگاهها در این مسیر حرکت کنند.

وی افزود: از سال ۹۳تا۹۶ بالغ بر ۲۵۱ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان اختصاص یافت که از مبلغ ۲۲۳ میلیارد تومان از محل تملک و ۲۸ میلیارد تومان نیز از محل ارزش افزوده و آلایندگی بوده است.

مهرجو ادامه داد: انتظار داریم از محل منابع ملی اعتباری برای رفیوژ و روشنایی  ورودی و خروجی خورموج  اختصاص داده شود.

در پایان این برنامه، با اهدای لوح تقدیر از کارمندان نمونه شهرستان دشتی تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار