کد خبر: ۴۸۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 27 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»، همایش تجلیل از آینده‌سازان و پژوهشگران دانش‌آموزی مهریز با مساعدت دکتر «سعيد فرهی‌فر» از خيران شهرستان و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مهريز در سالن پردیس شکیب برگزار شد .
 «احمد شيرزاد» مدیر کل آموزش و پرورش استان در اين همايش با بيان این که در آموزش و پرورش و مدارس فعالیت‌های پژوهشی خوبی در موضوعات مختلف با همکاری فرهنگیان انجام مي‌گيرد، بر پیگیری و گسترش اين فعاليت‌ها با تلاش بيشتر معلمان در سال تحصیلی جديد تاکید کرد .

وی افزود: دانش‌آموزان استان در دو دهه اخیر در کنکور سراسري و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری کشور خوش درخشیده‌اند و این بيانگر توان و استعداد آنهاست .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار كرد: آینده از آن جوانانی است که با همت بلند برای رسیدن به سعادت و پیشرفت همواره در حال فعالیت هستند و خوشبختانه در این شهرستان شاهد این توفیق‌ها هستیم .

حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه مهریز نيز در این همایش گفت: تربیت دینی دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی باید همواره مدنظر مسئولان اجرایی و فرهنگیان قرار گیرد و نظارت و پیگیری لازم به عمل آید .

وي افزود: کارهای پژوهشی و تجلیل از آینده‌سازان به خاطر موفقیت در مسابقات فرهنگی و علمی نقش مهمی در ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین نسل جوان دارد .

امام جمعه اظهار كرد: باید از فرصت جوانی و ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کسب علم و دانش و ارتقای فرهنگی و هنری بهره گرفت.

«سيد محمد رستگاري» فرماندار مهریز نيز در اين همايش بر همکاری فرهنگیان و اولیای دانش آموزان در اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی مدارس تاكيد و از اقدامات انجام شده در اين رابطه قدردانی کردند .

گفتني است، در این همایش از  94 نفر از آینده‌سازان و پژوهشگران دانش‌آموزی مهریز با لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار