مسابقات تیروکمان قهرمانی استان‌همدان برگزار شد
کد خبر: ۴۸۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 27 August 2017
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان گفت: مسابقات تیروکمان قهرمانی استان گرامیداشت هفته دولت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش مهر، حمیدرضا یاری با اشاره به مسابقات تیروکمان قهرمانی استان‌همدان اظهار داشت: مسابقات تیروکمان قهرمانی استان گرامیداشت هفته دولت روز گذشته با حضور ۵۰ شرکت کننده در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی سردار شهید شمسی پور همدان برگزار شد.

وی افزود: در پایان در رشته ریکرو آموزشی بانوان مهسا وفاصفت به عنوان قهرمانی دست‌یافت و زهرا خلیلی و مهدیس مسعودی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان با اشاره به سایر نتایج گفت: در رشته ریکرو آموزشی آقایان محمد مهدی زارعی و محمدحسین حاجیلو به ترتیب اول و دوم شدند و آریا روزبه و امیرحسین حیدری مشترکا سوم شدند.

یاری خاطرنشان کرد: در رشته ریکرو نیمه حرفه‌ای بانوان فاطمه نوروزیان، فاطمه جاوید فر و زهرا شکوهی فر به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به سایر نتایج این مسابقات بیان کرد: در رشته ریکرو نیمه حرفه‌ای آقایان مجتبی شهگو اول شد، محمدجواد حضرتی در رده دوم ایستاد و مصطفی بهرامی آرش آرستی مشترکا سوم شدند همچنین در رشته ریکرو حرفه‌ای بانوان مهسا محمودی و مهناز قره‌باغی به ترتیب اول و دوم شدند مه گل صدوقی و لاله پورغیاثیان مشترکا در رده سوم ایستادند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان‌همدان عنوان کرد: در رشته ریکرو حرفه‌ای آقایان مرتضی شاکری، محمد فراهانی و مهدی گلزاریان پور به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته کامپوند حرفه‌ای بانوان رویا عبدالرحمنی و الهه جاوید حائز رتبه‌های برتر شدند و در کامپوند حرفه‌ای آقایان مهدی کهوند، سید مصطفی حسینی و رضا سلیمی به ترتیب اول تا سوم شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار