سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از 29 مصدوم در 5 حادثه ویژه تصادف در استان مازندران در 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 26 August 2017
زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته از روز جمعه 3 شهریور در 5 حادثه ویژه تصادف در قسمت های مختلف استان مازندران 29 مصدوم برجای ماند که از سوی تیم‌های اورژانس مازندران به بیمارستان‌ها منتقل شدند.
 
وی افزود: در حادثه نخست که در ساعت 11 و 34 دقیقه جمعه 3 شهریور در محمودآباد کوچه شالیزار بین خودروهای 405 و mvm اتفاق افتاد که 5 مصدوم برجای ماند و به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.
 
اشکپور تصریح کرد: حادثه دوم در ساعت 16 و 47 دقیقه در مرزن آباد جاده کجور بین سمند و پژو بود که 7 مصدوم برجای گذاشت و از سوی تیم‌های اورژانس مرزن آباد و مجلار و هلال احمر کجور به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.
 
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، خاطرنشان کرد: حادثه سوم در ساعت 17 و 36 دقیقه در منطقه گلوگاه در ابتدای جاده جنگلی توسکا چشمه در اثر واژگونی خودروی پژو آردی روی داد که 6 مصدوم برجای گذاشت که این مصدومان از سوی آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه منتقل شدند.
 
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران یادآور شد: در حادثه چهارم که در ساعت 20 و 44 دقیقه در مسیر جویبار بهنمیر عبور دونچال بر اثر برخورد خودروی پراید و 206 رخ داد که 5 مصدوم برجای ماند که تمامی مصدومان به بیمارستان شهید عزیزی جویبار منتقل شدند.
 
وی گفت: در حادثه پنجم در ساعت 22 و 57 دقیقه در مسیر آمل بابل در اثر واژگونی پراید اتفاق افتاد که 5 مصدوم برجای ماند و توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان 17 شهریور منتقل شدند.
 
اشکپور یادآور شد: در ساعت 12 و 23 دقیقه روز گذشته جمعه 3 شهریور کودک 8 ساله ای که بر اثر تصادف به سرش ضربه وارد شده بود و هر لحظه دچار افت سطح هوشیاری می‌شد از سوی بالگرد اورژانس مازندران از درمانگاه بایجان در جاده هراز به آمل و بیمارستان 17 شهریور این شهرستان منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار