معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رؤسای دانشگاه و معاونانشان در هر شرایطی حقوق قانونی دانشجویان و اساتید را لحاظ کنند.
کد خبر: ۴۸۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 24 August 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رؤسای دانشگاه و معاونانشان در هر شرایطی حقوق قانونی دانشجویان و اساتید را لحاظ کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در سومین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان اظهار کرد: دانشگاه باید در جامعه ما در بالاترین جایگاه قرار داشته باشد و از ظرفیت دانشجویان و اساتید بیشترین بهره را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: حال که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم، رؤسای دانشگاه و معاونانشان در خصوص امکانات رفاهی، سلف سرویس، خوابگاه و ... کمبود ها را برطرف نموده و تدابیر لازم را بعمل آورند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان با بیان اینکه دانشگاه مبنای شکل گیری پایه های فرهنگی و اعتقادی دانشجویان است، گفت: تمام تلاش دشمن در راستای تضعیف پایه های اعتقادی دانشجویان و ایجاد شبهه در بین آنها است، بنابراین از رؤسای دانشگاهها انتظار داریم آگاه سازی دانشجویان در خصوص اهداف دشمن را در دستور کار خود قرار دهند.

طهماسبی با تأکید بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها، بیان کرد: قطعاً سلایق و دیدگاه های فکری نخبگان و دانشگاهیان متفاوت است و باید تحمل نگاه های مخالف را داشت، اما آنچه در این بین مهم و کلیدی است اینکه خطوط نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در بیان عقاید حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و باید مطالبات آنها به سرانجام برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار