آیت‌الله اسدالله ایمانی : در خطبه‌های نمازجمعه شیراز با بیان اینکه آمریکا از آل‌سعود پول گرفته و چراغ سبز به آنان نشان می‌دهد، اظهار داشت: در این شرایط ما وظیفه داریم قدرت بازدارندگی‌مان را بالا ببریم، قدرت دفاعیمان را گسترش داده و اجازه ندهیم احدی درباره قدرت بازدارندگی ما اظهار نظر کند.
کد خبر: ۴۸۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 19 August 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:اسدالله ایمانی خطیب جمعه شیراز ، نباید اجازه دهیم احدی درباره دفاع ما چه در داخل و چه خارج بخواهد عکس‌العمل نشان بدهد، ما اگر قدرت نداشته باشیم گرفتار می‌شویم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: باید این ظرفیت‌ها را قدر دانسته و از این مجموعه‌های دفاعی حمایت کنیم که بتوانند کارهای بهتر و اثرگزارتر برای دفاع از مملکت و بازدارندگی مملکت انجام دهند.

آیت‌الله ایمانی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی تصریح کرد: شهید حججی، در حال اسارت مردانگی خود را نشان داد و شهادت او موجی نه در منطقه بلکه در دنیا ایجاد کرد و خبرگزاری‌های جهان شهادت مظلومانه او را منعکس کردند.

وی افزود: امیدوارم هسته‌های مقاومت و کشورهایی از جمله سوریه، عراق، یمن و لبنان که در حال مبارزه با آمریکا هستند، انتقام خون این عزیز و این شهید و همه شهدایی که همانند این شهید مظلومانه در اسارت به شهادت رسیدند از دشمنان بگیرند و زمین را از لوث وجود داعش و همه گروه‌های تکفیری پاک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار