ساعت 11.50 دقیقه ظهر امروز انفجاری در معدن زغال سنگ در منطقه خوش‌ییلاق استان گلستان به وقوع پیوست که طی آن تعدادی از کارگران مصدوم و تعدادی نیز در زیر آوار محبوس شدند. تلاش امدادگران برای نجات حادثه‌دیدگان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۱۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 03 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل ازسایت الف،ساعت 11.50 دقیقه ظهر امروز انفجاری در معدن زغال سنگ در منطقه خوش‌ییلاق استان گلستان به وقوع پیوست که طی آن تعدادی از کارگران مصدوم و تعدادی نیز در زیر آوار محبوس شدند. تلاش امدادگران برای نجات حادثه‌دیدگان ادامه دارد. در ادامه مهمترین اخبار آمده است.

تونل آسیب دیده و امدادرسانی به سختی انجام می‌شود

18.12/ مدیرکل بحران گلستان گفت: علی‌رغم نیروهای امدادی که از شهرهای گوناگون از صبح فرستاده شده، نجات کارگران محبوس در معدن زمستان یورت انجام نگرفته و تونل آسیب دیده است. کار بسیار پیچیده است و هر اشتباهی ممکن است فاجعه به بار بیاورد. لذا کار آهسته و با دقت انجام می‌شود. امیدواریم افراد محبوس زنده باشند ولی تا زمانی که به تونل دست پیدا نکنیم نمی‌توان چیزی گفت.

تشکیل اتاق بحران

17.50/ اتاق بحران استان با حضور استاندار گلستان در محل حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر تشکیل شد. 

جسد 2 کارگر از زیر آوار خارج شد

17.40/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان: هفت نفر از کارگرانی که برای نجات مجروحان و محبوس شدگان به داخل عمق تونل رفته بودند دچار مشکل تنفسی شده و توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شده‎اند. وی با اشاره به اینکه دو جسد از کارگران معدن‎کار از زیر آوار خارج شده است از بستری شدن 25 کارگر معدن زغال‎سنگ در بیمارستان خبر داد.

کارگران در عمق ۱۸۰۰ متری حبس شده‌اند

17.20/ مدیرعامل هلال‌احمر گلستان: نیروهای امدادی تنها تا عمق ۸۰۰ متری معدن زمستان یورت رسیده‌اند/ کارگران در عمق ۱۸۰۰ متری حبس شده‌اند.

آغاز حفر تونل فرعی برای دسترسی به معدنچیان محبوس شده

17.11/ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان: آوار برداری و حفر تونل فرعی برای دسترسی به کارگران محبوس شده در معدن ذغال سنگ آزادشهر آغاز شد. وجود گاز زیاد در تونل معدن دسترسی به معدنچیان محبوس شده را دشوار کرده است.
اسامی مصدومان حادثه
اسامی مصدومان حادثه که به دو بیمارستان حضرت معصومه(ع) در آزدشهر و خاتم‌الانبیای گنبد منتقل شده‌اند به این شرح است:
علی گنجی وطن//حمد میرعرب/عزیزالله نکویی/تقی جواهردوست/غلام میرداروطن /حسین محمودی/محمد اوخلی/حسین میرداروطن/حسن علیخانی/محمد نصرتی/علی مسعودی/
جهانگیر سارانی/حسن سوسرایی/حسن رجبلو/مسلم زمانی/عباسعلی علیخانی/
حبییب کمالی وطن /حسین علیمرادی/قدرت نکویی/علی قاسمی/علی‌اصغر علیخانی/
حسن مسعودی/عبداله محمدی/موسی بهشتی/علیرضا سعیدی/حسین علیخانی/صادق سومرایی/نوروزعلی ریاض‌فر/محمود کمالی/براتعلی علیخانی/مرتضی مصطفی‌لو/اصغر کمالی‌وطن/مرادعلی دهساز/حسن آقایی/هادی دونلو/صادق دونلو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار