پايان قدرت نمايي اراذل و اوباش مسلح در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در طرح ضربتی پلیس امنيت عمومي درشهرستان اراك خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 29 July 2023

به گزارش تابناک مرکزی ،سرهنگ احمدرضا چگنی  بیان داشت: در پي وقوع يک فقره نزاع و قدرت نمايي با سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار، با توجه به اهميت موضوع بلافاصله شناسايي و دستگيري متهم در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد، اين فرد از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده مي باشد که با قدرت نمايي با سلاح گرم و سرد، عربده کشي، اقدام به زورگيري، تهديد، ايجاد رعب و وحشت و زخمی کردن یکی از شهروندان در شهر اراك نموده است.

جانشین فرماندهي انتظامی استان مرکزی اظهارداشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتي لازم بر روي این پرونده، سرانجام عامل اصلی اين درگيري ها راكه در مخفيگاهش پنهان شده بود، شناسايي و در عملياتی ضربتی دستگیر كردند.

سرهنگ چگنی افزود: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم شرور موفق به کشف سه قبضه سلاح کمری، چهار تیغه خشاب و 54 فشنگ و مقادیری مواد مخدر شدند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار