دستگیری ١٨ سارق سابقه‌دار در ایرانشهر

کد خبر: ۹۹۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 11 September 2021

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ١٨ سارق سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

 سرهنگ حسن کیخا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری، کنترل جرایم وشناسایی سارقان از سوی ماموران انتظامی این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در اجرای این طرح ضمن کشف دو قبضه کلت کمری، ۱۸ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر که در بازجویی های به عمل آمده به ۱۳فقره از انواع سرقت ها و یک فقره قتل مسلحانه اعتراف کردند.

وی همچنین اظهار داشت: در این طرح چهار دستگاه موتورسیکلت و ۲۳ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم نیز توقیف شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر باقدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار