اعلام آمادگی نیروهای مسلح لرستان برای ایجاد مراکز تجمیع واکسیناسیون کرونا

مسوول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح در لرستان از اعلام آمادگی این مجموعه برای ایجاد مراکز تجمیع واکسیناسیون برای تسریع در انجام این فرایند خبر داد.
کد خبر: ۹۸۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 21 August 2021

 به گزارش تابناک لرستان مصطفی امیری امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان لرستانی، اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر حضور شهروندان در تجمع‌ها، دورهمی‌ها و مسافرت‌ها، موجب افزایش آمار مبتلایان، بستری شده‌ها و همچنین جان‌باختگان کرونا در استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و به تبع فرماندهان نیروهای مسلح، تمامی ظرفیت‌های امدادی و درمانی این مجموعه‌ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی در راستای کاهش آمار مرگ‌ومیر و کنترل کووید ۱۹ قرار گرفت.

مسوول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح در لرستان با اشاره به اعلام آمادگی تمامی مراکز درمانی سپاه و ارتش برای کمک به امر درمان بیماران کرونایی استان، افزود: بیمارستان ۵۲۵ ارتش لرستان تاکنون به بیش از ۴ هزار نفر بیمار خدمات درمانی ارائه کرده و در حال حاضر ۲۲ کرونایی در این مرکز بستری هستند.

امیری با بیان اینکه خدمات درمانگاه‌های سپاه لرستان نیز به بیماران کرونایی همچنان ادامه دارد، گفت: با اجرای طرح سلیمانی نیروهای ببسیج و سپاه با ایجاد تیم‌های مراقبتی، رهگیر و نظارتی، خدمات مختلفی را به مردم ارائه کرد، به‌گونه‌ای که پایگاه‌های مقاومت بسیج همانند پایگاه‌های امداد و نجات عمل کرده و به بیماران خدمات‌رسانی کرده‌اند.

وی از اعلام آمادگی نیروهای مسلح لرستان برای ایجاد مراکز تجمیع واکسیناسیون برای تسریع در انجام این فرایند خبر و ادامه داد: تاکنون ۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز ایجاد شده که در تلاش هستیم در تمامی شهرهای استان این مراکز را برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی جهت افزایش سرعت واکسیناسیون راه‌اندازی کنیم.

مسوول شورای هماهنگی بهداشت و درمان نیروهای مسلح در لرستان با اشاره به رتبه برتر این شورا در راستای عملکرد خوب کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا و تقدیر وزارت بهداشت از این مجموعه، تصریح کرد: نیروهای مسلح لرستان کماکان این آمادگی را دارد که با تمام ظرفیت به کمک دانشگاه علوم‌پزشکی آمده تا این ویروس منحوس را کنترل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار