کرونا یک قربانی دیگر گرفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گقت: شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۴ نفر رسید.
کد خبر: ۹۶۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱ 02 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدانپناه عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : هم‌اکنون ۱۹۶ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند و از این تعداد ۹۵ نفر مبتلای قطعی و ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع ۲۷۰ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ٣٠ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در بویراحمد، کهگیلویه و گچساران موارد بوده است.
یزدان پناه عنوان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۸ نمونه تست  سریع در استان انجام شد که ۱۰ درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت‌: ضروری است در این شرایط حساس و ناپایدار از هر گونه دید و بازدید و مسافرت غیر ضروری خودداری شود.
وی عنوان کرد: دورهمی ها و تجمعات نقش مهمی در انتقال  کرونا داشته است همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون افراد واحد شرایط می تواند کمک به کنترل این بیماری کند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار