مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:

مرگ غریبانه ۲ کرمانشاهی دیگر بر اثر کرونا

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ٢ مورد فوتی بر اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 24 April 2021

مرگ غریبانه ۲ کرمانشاهی دیگر بر اثر کرونا

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۷۵ مورد بیمار مثبتِ بستری و ۳۴۳ بیمار مثبتِ سرپایی شناسایی شدند.

وی در ادامه افزود: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل ۲ نفر در استان کرمانشاه و مجموع جان باختگان ۱۶۲۹ نفر است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: تاکنون ۱۴۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۷۲ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۸۱۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی در ادامه به مقایسه پیامد‌های مرتبط با کرونا در هفته اول اردیبهشت ماه نسبت به هفته آخر اسفند پرداخت و گفت: میانگین فوت قطعی روزانه از ۰/۹ به ۵/۵ و میانگین مبتلایان قطعی روزانه از ۶۷ نفر به ۴۴۶ نفر رسیده است، همچنین میانگین بستری روزانه از ۴۴ نفر به ۱۹۹ نفر افزایش داشته است.

وی در پایان گفت: مردم کماکان پروتکل های بهداشتی رو رعایت کنند و از تردد های غیر ضروری و حضور در اجتماع و دور همی های خانوادگی بپرهیزند. استان در وضعیت قرمز به سر می برد و این بسیار نگران کننده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار