کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری در تجارت کاغذ / ۱۰۷ میلیارد کلاهبرداری از ۵۱ نفر

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴متهم يك پرونده كه با ترفند سرمایه گذاری در تجارت کاغذ اقدام به جمع کردن سرمایه های مردم کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 19 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار " حسن مفخمی شهرستانی" افزود: ۱۰۷ میلیارد ریال از ۵۱ نفر توسط اعضاي اين افراد كلاهبرداري شده است.
وی اظهار داشت: در چند روز قبل، شهروندي اراکی با مراجعه به پلیس امنيت اقتصادي استان و ارائه شکوائیه ای اذعان داشت كه فردی با وعده سرمايه گذاري در تجارت کاغذ و پرداخت سودهاي کلان ، مبالغ زيادي از او دريافت كرده و اكنون قادر به برگرداندن اصل وجوه او نيست.
وی افزود: كمي بعد از شروع فرايند رسيدگي به اين پرونده توسط تيمي مجرب از كارشناسان اين پليس، شاكياني ديگري كه به اين روش از آنها كلاهبرداري شده بود، شناسايي شدند و با توجه به مبلغ بالاي کلاهبرداری صورت گرفته، تحقيقاتي تخصصي براي رسيدگي به اين موضوع ادامه يافت.
فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآورشد: با شناسايي متهم اصلي اين پرونده با دستور قضائي، اين فرد دستگير و در تحقيقات انجام شده مشخص شد كه او به همراه سه نفر ديگر از بستگانش، با وعده سرمايه گذاري در تجارت كاغذ و عقد قرارداد، اين مبالغ را جمع آوري و در بورس سرمايه گزاري كرده است.
سردار مفخمي شهرستاني اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد كه اين افراد پس از مدتي سرمایه گذاری در بازار بورس و پرداخت چندين نوبت سود به شاكيان پرونده، متضرر شده و ديگر قادر به پرداخت سود به آنان نمي شوند.
سردار " مفخمی شهرستانی" با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از ۵۱ شهروند به مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال با همدستی همسر و دو نفر دیگر از دوستانش افزود: همدستان متهم نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار