صدور 745 پروانه مهارت ساختمانی در البرز

کد خبر: ۹۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 13 September 2015

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز از صدور 745 پروانه مهارت برای کارگران ساختمانی در این استان خبر داد.

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: صدور این تعداد پروانه مهارت ساختمانی طی 5 ماهه گذشته صورت گرفته است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز ادامه داد: در طی این مدت به منظور تعیین صلاحیت مهارت فنی متقاضیان شرکت کننده در آزمون حرفه‌ای مختلف صنعت ساختمان، از بین 2 هزار و 311 شرکت‌کننده در حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان، پس از برگزاری و اخذ آزمون یک هزار و 241 نفر قبول و 745 نفر موفق به دریافت کارت پروانه مهارت از این اداره کل شدند.

این مسئول افزود: برای بالا بردن مهارت فنی و توانمندسازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز، در کلیه مراکز تابعه نسبت به برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی در اکثر حرفه‌های مربوط به صنعت ساختمان به صورت کوتاه‌مدت اقدام شده که پس از اتمام دوره، افراد مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.

وی در ادامه سخنان خود از ارائه بیش از 24 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در مرکز آموزش هتل‌داری و گردشگری البرز خبر داد و گفت: در 5 ماهه اول سال جاری 24 هزار و267 نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به جامعه هدف ارائه داده است.

عزیزی با بیان اینکه در بخش ثابت مرکز با داشتن 4 کارگاه فعال و 17 دوره آموزشی و 12 حرفه شامل مدیر هتل، راهنمای گردشگری سلامت، مدیریت مهارت و دانش رفتاری، مدیر اماکن تفریحی و گردشگری، مربی گردشگری کودکان و مدیریت تدارکات غذایی 199 نفر دوره آموزش‌های مهارتی بر اساس تعهدات لحاظ شده و در جهت رشد و توسعه توانمندی کارجویان بر اساس سند تحول مهارت در سال پنج ماهه اول سال به جامعه هدف ارائه داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار